TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Endelig eier av en MR2!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #62471  av EilertseN

Da var jeg kvitt audien,og nå står det en Toyota MR2 GTi Targa 91mod. på gårsplassen.Den er chippet,4" effektanlegg hele veien og kn filter.Ellers er det 17" felger,nye speil.nylakkert.

Mvh.
EilertseN

#62472  av EilertseN

Bilde

Bilde

Bilde[/img]

#62474  av Erlend

Veldig pen, og veldig BLÅ! :mrgreen: Gratulerer med ordentlig bil da! Tenker du er glad nå gitt ;)

#62475  av EilertseN

hehe,takk... ja,har legne siklet etter denne bilen så nå er jeg glad :P

#62480  av Remi

begynner og bli bra med mr2er her i byen no. e stadig at æ møte på dem :P

#62485  av EilertseN

hm..trukke det e så mange,vet at det går 2 røde en turbo og min.. har ikke sett flere..som bor i byen..

#62486  av Mr2 Mk2

Skikkelig Pen den der :D frekk 8)

#62493  av jan-erik

Gratulerer med ny bil da! Skikkelig pen den blåfargen. Men den er vel ikke en av orginalfargene på MR2 MKII eller?

#62495  av EilertseN

nope,var rød en gang i tia :P

#62499  av Remi

EilertseN skrev:hm..trukke det e så mange,vet at det går 2 røde en turbo og min.. har ikke sett flere..som bor i byen..
Joa Vegard harila har den røde mr2 turboen. så vet æ om 1 gul, 2 eller 3 røde. og så din da. og et drøss av celica GT4 og Carloser

#62500  av jan-erik

EilertseN skrev:nope,var rød en gang i tia :P
Liten misforståelse...det jeg mente var om fargen er en av tilgjengelige orginalfarger til MR2?

#62506  av Remi

æ trur ikke det der e en orginal mr2 farge. altså bilen blei vell ikke levert i den fargen i det hele tatt

#62529  av EilertseN

hm... den gule e visst solgt nu.. går sørpå trur æ...

#62539  av @lpher

Nice bil du har annskaffet deg... :)

@lpher

#62553  av Erlend

Jan-Erik - uoriginal blåfarge det der ja :) Ser iallefall sånn ut med det lyset som er i bildene. MR2 finnes i 3 originale blåfarger, det er den turkise/blågrønne som Chris har, en slags lys blå som ble introdusert i 95, og en mørkere blå som ble introdusert i 98 (tror jeg). Det er sistnevnte som er mest lik blåfargen på denne bilen, men den er som sagt ikke så "lilla". Mer kongeblå ;)