TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• endelig fÃ¥tt førstebil min....

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #63067  av Raze_r

endelig fått bilen min nå, er ikke 18 enda men om to måneder kjører jeg rundt i mr2 :D
har gjort en del med den,men noen ting gjennstår.....
skulle gjerne hatt opp et bilde hvis noen vil se den men greide ikke å få til det jeg :oops: :oops:
så kan noen fortelle meg hvordan jeg gjør det :?:

#63071  av TurboKnut

Om du ser litt lenger ned på feltet som du skriver teksten på postene dine i, så er det en egen del der det står "Add an Attachment".
I det øverste feltet der hvor det står "Filename" og "Bla igjennom" - klikker du på "Bla igjennom"-knappen så åpner det seg et nytt bilde. I dette bildet leter fram bildet som du vil poste som du har liggende et sted i datamaskina di.
Når du har funnet bildet, "åpner" du det i dette nye bildet som åpnet seg da du trykket på "Bla igjennom" og så trykker du på "OK" knappen for å poste det her.
Skal du ha flere bilder gjør du bare samme operasjonen en gang til og bruker "Add Attachment" knappen for hvert bilde du laster opp.

#63098  av @lpher

Grattis med bil ja :D

Be carefull med bakhjulstrekkern til du lærer deg bilen å kjenne ihvertfall :)

@lpher

#63100  av cameleon

Husk at når det blir vinter så IKKE overgå dine kjøreferdigheter. Mk2 havner fortere i grøfta enn du aner :wink:

#63103  av spkstrp

cameleon skrev:Husk at når det blir vinter så IKKE overgå dine kjøreferdigheter. Mk2 havner fortere i grøfta enn du aner :wink:
akkurat det tror jeg gjelder alle mr2 ;)
Hm.. skulle gjerne hatt en mr2 når jeg var 18 :P

#63104  av cameleon

spkstrp skrev:
cameleon skrev:Husk at når det blir vinter så IKKE overgå dine kjøreferdigheter. Mk2 havner fortere i grøfta enn du aner :wink:
akkurat det tror jeg gjelder alle mr2 ;)
Hvorav noen årsmodeller slenger litt lettere på rompa enn andre :)

#63109  av Erlend

Race_r - mk1 eller mk2? That's the question :) Uansett, grattis med supersmart bilkjøp! Ikke verdens mest praktiske bil, men fy flate så moro :) Kommer ikke nærmere perfekt bilhold m/god dose autofili enn MR2 ;)

#63116  av Raze_r

her er et bilde av bilen min, driver å skrur litt på den nå så noe arbeid gjenstår på den... :D
men den skal bli fy flaten så rå... :lol:
Vedlegg
toyota mr2 (aehs).jpg
toyota mr2 (aehs).jpg (15.7 kiB) Vist 1341 ganger

#63118  av Raze_r

et til...
Vedlegg
toyota mr2 2(aehs).jpg
toyota mr2 2(aehs).jpg (15.56 kiB) Vist 1340 ganger

#63119  av Raze_r

Ã¥ et til...
Vedlegg
mr2.jpg
mr2.jpg (184.07 kiB) Vist 900 ganger

#63121  av Raze_r

skal forresten bytte de lyktene å blinkerene forran..... til de som passer i veilside fangeren....
tror ikke jeg skal kjøre så mye i vinter... blir nok litt overhalding av div, og mekke litt på den tenker jeg... men må jo prøve å kjøre den en liten tur da :P

#63134  av kake

Det var en flott 1.gangsbil må jeg si :)

#63141  av DannyBoy

Den var UTROLIG fin! :wink: :wink:
En av de fineste MR2'ene jeg har sett i Norge - syns nå jeg :D

Hvor kommer du ifra da?

#63152  av chris

må i hvert fall gå for veilside sideskjørt, når du har både foran og bak ;)

#63167  av TurboKnut

Sarpebil :D :D
Har sett den svinse rundt her...
Gratulerer så mye.