TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Orginal stoler

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #63623  av GT4 CS

Noen som vet om det er noen vektforskjell på skinn og stoff stola i celica? Og noen som tilfeldigvis vet hvor mye de veier, er iallefall grisetunge. Mulig jeg er svak ,men de er blytunge :lol:

#63755  av Tor

OM det er en liten vektforskjell vet jeg ikke. Men det som er mest sansynlig er at Stoff stolene er litt lettere enn skinn. Men det er sikkert ikke mye. Unz de ekstra kiloene er verdt det da, skinn er skinn ;)

#63764  av GT4 CS

sant nukk. har ikke vekt hjemme, skulle vært interesant og vite hva de veier :D

#63785  av vegar85

ja de er hvertfall ikke lette.

#63821  av GT4 CS

Med min innebygde vekt i armene anslår jeg vekten av begg stolene til 50kg+ Men nå har ikke jeg noen føling med hvor tunge ting er bare på gjetting. Blytunge er de iallefall

#63826  av vegar85

hadde vært morro å vist hvor mye de veier!!! :D

#63829  av GT4 CS

Helt klart, hadde jeg bare fått lånt meg en vekt, tar jo ikke mer en 10 min og skru ut stolen, veie den og sette den på plass igjen.

#63849  av Tor

Badevekt power :) LEgg en plate oppå og trekk ifra platens vekt :)

#63850  av GT4 CS

Memo har veid stola i sin bil nå. førerstol 20kg, passasjerstol er 17 kg. Ganske heavy stuff. Stor takk til memo :D

#63854  av vegar85

ja det veier jo nok det da!

#63891  av Tor

Er dette skinnstoler eller stoff? Og har ikke memo en 2.0 GT? veier Cs stolene og 2.0 GT det samme?

#63899  av vegar85

det er vel stoff tror jeg. dem veier sikkert ikke det samme. skal skjekke en dag hva mine veier vist jeg får tid. regner hver dag også.

#64006  av GT4 CS

De er nokk noe tyngre pga det er skinnstoler. Men trur ikke det kan være mer en 2-3 kilo mer vekt med skinn da. Setene er vell de samme i gt som gt4 trur jeg. Eller er det flere justeringsmuligheter? Mener memo har stoffstoler ja.

#67067  av Tor

Memo har stoffstoler ja, men om stolene er de samme tviler jeg på. Det er en del justeringsmuligheter på stolene i GT4 CS og de har også en mere kraftig bygning. Jeg tror det er mere enn 2-3 kg i vekt forskjell.

#67668  av GT4 CS

Har du badevekt da? Ta ut og vei de da vel, 4 bolter pr stol :D :o :P