TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Speedometer

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #64201  av FireWalk

Jeg vet dette har vært diskutert før, jeg søkte og leste gjennom det jeg fant om emnet, men fikk liksom ikke svar på det jeg lurte på...

Jeg vet at mange her har byttet ut det standard og kjedelige speedometeret i sin MR2 Mk2 med kule uorginale speedometere med allverdens kule farger osv..

Det jeg da lurer på er:

1. Hvor får man kjøpt slikt ? Så mye til MR2 MK2 90-91.. men nesten ingen fra 92 og opp, og absolutt INGEN til MR2 turbo... (ser jo det blandt annet på at det er voltometer stedet for turbotrykk måler osv).

2. De fleste er med Miles pr hour... dette er jo litt kjpt.. folk som ikke har peil smugtitter på speedometeret og tror bilen ikke går mer enn 180... :p så her må vi ha KM/H 8)

3. kanskje dere som har kjøpt slikt kan legge ut noen bilder av speedometer prosjektene deres her? samt info om hvor dere kjøpte dette? :)

#64320  av FireWalk

fine de der.. men de der var jo bare til NA ? hvor har de som har Turbo fått tak i sine? og hvor får man tak i slike med fete blå lys osv, og med KM/H istedet for MPh

#64322  av angrykid

skal du ha fete blå lys, så let opp sexten på irc. han har kjøpt slike, og kan sikkert henvise deg til en url med pris og mulighet for bestilling. :)