TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kit til mr2mk1???

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #64420  av tettwatt

Noen forslag på hvor man kan finne fete kits til mk1... Er litt dårlig til å søke etter sånt :oops:

#64430  av Jarl

Den flotteste stylinga (etter min mening) du får til MK1 er StyleAuto sin.
Vet ikke om det er billigst å bestille fra Tyskland http://www.styleauto.de, eller den danske importøren Scandinavian Car Styling http://www.scs.dk. Vurderer selv dette kittet, men si fra om du finner noe annet. :wink:
Vedlegg
Style Auto 2
Style Auto 2
206_0.jpg (62.28 kiB) Vist 3679 ganger
Style Auto 1
Style Auto 1
206_4.jpg (28.6 kiB) Vist 4946 ganger

#64661  av Tor

Ganske bar den der ja, var liksom litt anonym og ikke så overstyla.

#64728  av @lpher

Tor skrev:Ganske bar den der ja, var liksom litt anonym og ikke så overstyla.
Enig...ødela liksom ikke de originale linjene for mye det dær :)

@lpher

#64734  av sindrejl

@lpher skrev:
Tor skrev:Ganske bar den der ja, var liksom litt anonym og ikke så overstyla.
Enig...ødela liksom ikke de originale linjene for mye det dær :)

@lpher
Alf.. det der er kittet som han derre Wheelie mr2en som har krasja i trondheim hadde det.. det er _ALT_ annet enn anonymt ;) Men det ser helt annerledes ut når man først får det på bilen.

#65228  av Tor

Ikke vet jeg, har sett en MR2 MK1 i levende live 1 gang, og den var helt orginal. Syntes det er noe "rart" med baken på disse bilene.
 #65402  av 2r4rn3

Jeg tok og å sjekka litt rundt etter styling kit til min MK1, fann ut at Nordby Styling i Haugesund kan skaffe Erebuni kit til 12950kr inklusiv mva og frakt. Vet ikke om det blir noe billigere å bestille fra tyskland.

Du kan jo altids sende di en mail på "nordby_styling@hotmail.com"
 #65443  av Jarl

2r4rn3 skrev:Jeg tok og å sjekka litt rundt etter styling kit til min MK1, fann ut at Nordby Styling i Haugesund kan skaffe Erebuni kit til 12950kr inklusiv mva og frakt. Vet ikke om det blir noe billigere å bestille fra tyskland.

Du kan jo altids sende di en mail på "nordby_styling@hotmail.com"
Synes Erebuni ser litt rart ut jeg...

Bilde

Her finner du iallefall det meste av styling til MK1 : http://www.mr2supercharger.com/Bodykits.html

#65446  av VeilSide

Bodykit fra Extreme Dimensions :

Bilde
Bilde

9800,- (veil. utsalgspris)

Edit : Det var mistenksomt likt Erebuni sitt :wink:

#65577  av sindrejl

det der jeg skal ha :D

#65657  av tettwatt

Da begynner vi å snakke ålreit pris :)

#65759  av sindrejl

tettwatt skrev:Da begynner vi å snakke ålreit pris :)
Ja vi fra Stylingservice er ikke så dyre serru *reklamere*

#67532  av wicky

#68157  av Erlend

Likte Style 1-kittet på toppen veldig godt! Beste kitet jeg har sett til mk1 til dags dato :) Veldig klassisk og tok vare på de originale linjene samtidig som det gjorde bilen lavere og fetere :)

#68160  av sindrejl

Erlend skrev:Likte Style 1-kittet på toppen veldig godt! Beste kitet jeg har sett til mk1 til dags dato :) Veldig klassisk og tok vare på de originale linjene samtidig som det gjorde bilen lavere og fetere :)
lurer på om jeg skal ta erebuni front og bakenden til det kittet avbildet øverst her.