TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bremseklosser til MR2 MK2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #66248  av McHowie

Heisann!

Får håpe noen har peiling på dette, men snakket med Toyota idag, og de skulle bestille meg bremseklosser til bilen. Han bestilte klosser med dele-nr: 0446517160 ..
Jeg sa jeg hadde sjekket bremsekalypteren ellerno, hva den het, og om han kunne finne ut hva slags bremseklosser bilen trengte da, men han sa det ikke spilte noen rolle?
Bremsekalypteren er merket med: Toyota AISIN 36 T30

Gjorde han det riktige på Toyota nå eller? Håper på raskt svar, da bilen _må_ være eu-godkjent før utgangen av denne måned :P

#66252  av kennethx

begynnte å tenke på bilen min når jeg leste eu-kontroll....

men Kjøretøyet kan framstilles til kontroll inntil 4 måneder forut for kontrollmåneden. Etter våre beregninger er neste frist for kontroll 30.11.2005. Er du usikker på når kjøretøyet ditt skal kontrolleres, ta kontakt med Statens vegvesen på tlf. 06650.

Det var visst en stund til ennå :)

#66253  av McHowie

Hmm.. reg-nr'et mitt er 18819, så dvs. at den skulle vært nå i september :P Har fått brev om dette fra statens vegvesen, at den _må_ være ferdig i utgangen av denne måned :P

#66270  av Dalan

Det ble sikkert riktig, de klarte da det her hvertfall på første forsøk, og de hadde aldri sett en sånn bil før omtrent når jeg bestilte.. :shock:
De begynner å komme seg nå da.. 8)