Om man fjerner bakpotta i en gt4 og kjører uten får du fuelcut

Det sier litt om hvor trang orginalpotta er. Nå som du har banka ut innmaten trenger du i utgangspunktet kun kjøpe en bakpotte. Men det beste hadde vært og få snekkret et annlegg ifra "katalysatoren" din og bakover. Da det røret som går over traversen din er så trangt at men ikke kunne dyttet junior inni der etter et isbad en gang. En annen ting du skal huske på er hva slags lyd du vil ha av eksosen. Velger du dobble potter får du en mere dannet lyd, velger du og ha et rør for du en mere grov lyd. Har 5 tomms bak, og det bråker til tider litt får mye på langkjøring på lave turtall i motbakkene. Ang bc, jeg har en ifra turbo xs. Husker ikke helt navnet på den, koster rett over 1000kr og fungerer utmerket, lett og justere. To justeringshull, noen som husker navnet? Mener det var pro et eller anna. Enkelte påstår at disse er bedre en elektroniske bc. Men det har jeg liten tru på da disse ikke tar hensyn til luft temp osv. Vet iallefall at ic i carlos utgaven er i aluminium med tanke på sveising. Om du ikke har tenkt på og montere en alt for stor dumpventil(også kalt gledesventil) Ville jeg skaffet meg en ny gummislange mellom turbo og ic med utak for dumpventilen. Og 0,95 bars trykk med bilen din er ikke noe problem. Men så noen kjørte høyere trykk med orginalplugger, det ville jeg aldri turt og gjøre om du har tenkt og kjøre hardt. Jo høyere trykk du kjører jo vanskligere blir det for plugga og tenne riktig. Bare greit og ha i bakhodet. Vet enkelte kjører med iridum plugger, ikke prøvd de selv, men skal være meget bra

. Jeg har plugger ifra HALO som er kjøpt på gundersen sportscar i råde. De er en grad kaldere og har 150000km garanti. De funker dritbra. Merket faktisk en liten forskjell på bilen der.