Etter ca 10 VW biler så har jeg havna på Toyota Celica GT4..
Ja jeg er fornøyd så langt.
Trenger litt deler til bilen da en av forige eiere har voldtatt den stakkars Toyotaen innvendig med å lakke ALT hvitt!!!!!

- Dashbord
- Interiør detaljer foran å bak! Uansett hva man har å tilby ta kontakt
Alt er bedre enn hvitt.
SÃ¥ skal det jo trimmes litt!!
Bestilt er fuel cut defencer fra turbo smart og boost tee (Bleed ventil for å justere opp trykk til det går)
Så lurer jeg på om jeg skal lage med downpipe selv i 2.5" eller om jeg får bestilt dette til en ok penge ??
Har ellers raka rør fra kat til bakpotte i 2.5" fra remsus...
catta stjeler jo mye hk...få bort denne ja.
Ellers nå lurte jeg bør gjøre når jeg trimmer? Aldir vært borti en toyota så tips og triks er hyggelig:)
Forøverig står det en Toyota CT26 turbo... er det nå kos da?
Motorommet ser trangt ut å jeg har pønsket i noen dager åssen i faen (sorry uttrykket) jeg skal få laga frontmontert IC her??
Ellers om bilen så er den nylakkert i orginalfargen, sølv..
Ser bra fra utsiden, men inni er der ekkelt på grunn av alt det hvite.
Ellers så har Toyota`s delepriser overasket meg både posetivt å negativt...Litt dårlig service til å begynne med hos Toyota Nordvik i Bodø men det løsnet etter hvert å fikk den servicen jeg forventa
FÃ¥r vel litt bilder etterhvert...
Ja jeg er fornøyd så langt.
Trenger litt deler til bilen da en av forige eiere har voldtatt den stakkars Toyotaen innvendig med å lakke ALT hvitt!!!!!

- Dashbord
- Interiør detaljer foran å bak! Uansett hva man har å tilby ta kontakt

Alt er bedre enn hvitt.
SÃ¥ skal det jo trimmes litt!!
Bestilt er fuel cut defencer fra turbo smart og boost tee (Bleed ventil for å justere opp trykk til det går)
Så lurer jeg på om jeg skal lage med downpipe selv i 2.5" eller om jeg får bestilt dette til en ok penge ??
Har ellers raka rør fra kat til bakpotte i 2.5" fra remsus...
catta stjeler jo mye hk...få bort denne ja.
Ellers nå lurte jeg bør gjøre når jeg trimmer? Aldir vært borti en toyota så tips og triks er hyggelig:)
Forøverig står det en Toyota CT26 turbo... er det nå kos da?
Motorommet ser trangt ut å jeg har pønsket i noen dager åssen i faen (sorry uttrykket) jeg skal få laga frontmontert IC her??
Ellers om bilen så er den nylakkert i orginalfargen, sølv..
Ser bra fra utsiden, men inni er der ekkelt på grunn av alt det hvite.
Ellers så har Toyota`s delepriser overasket meg både posetivt å negativt...Litt dårlig service til å begynne med hos Toyota Nordvik i Bodø men det løsnet etter hvert å fikk den servicen jeg forventa

FÃ¥r vel litt bilder etterhvert...
-toy mr2 prosjektbil/pengesluk
-pug 605 srtd bil_2
-vw corrado turbo
-pug 605 srtd bil_2
-vw corrado turbo