TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gratis polering før vinteren...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #67736  av Magne

jepp...! :D

Der jeg jobber (Esso Raff. Slagentangen) hadde de et lite uhell i en plast hall... De skulle spray male no greier hvertfall.. noe gikk galt eller rettere sagt de hadde kanskje ikke ventet så frisk bris den dagen.

Så alle bilene på parkeringsplassen fikk malingspartikler over seg, som dekker HELE bilen. Da blir det dyp rens og polering og det som er på bilen min nå rett før vinteren sparker inn. Passer jo ganske ypperlig det vil jeg si...

... må bare få bilen til Oljebehandling eller liknende til understeller før de begynner å salte her... så er jeg klar for MR2 kjøring på glatte veier... :D

#69686  av Magne

Da var det gjort... De gjorde en virkelig grundig jobb må jeg si. Jeg er hvertfall fornøyd. :D

De klarte å vaske rein felgene mine da! De så helt jæ**** ut før jeg leverte bilen. Så rusta ut!... (kan Aluminium ruste?)
..... litt trist med de 14" på bilen da... :(
Vedlegg
Ny polert 006.jpg
Ny polert 006.jpg (101.44 kiB) Vist 150 ganger
Ny polert 004.jpg
Ny polert 004.jpg (99.72 kiB) Vist 150 ganger
Ny polert 002.jpg
Ny polert 002.jpg (107.18 kiB) Vist 149 ganger
Ny polert 001.jpg
Ny polert 001.jpg (91.96 kiB) Vist 150 ganger

#69706  av kaimagne

Magne skrev:Da var det gjort... De gjorde en virkelig grundig jobb må jeg si. Jeg er hvertfall fornøyd. :D

De klarte å vaske rein felgene mine da! De så helt jæ**** ut før jeg leverte bilen. Så rusta ut!... (kan Aluminium ruste?)
..... litt trist med de 14" på bilen da... :(
Flaks, sa Severin Suveren. Skulle gjerne fått full shining av bilen min jeg også... Eller begge bilene, rettere sagt.

Aluminium ruster forresten ikke... :)

Kai Magne

#69717  av Tor

ALU ruster ikke nei, kan forekomme overflaterust med det er pga legeringen som aluen inneholder.

#69722  av Magne

Tor skrev:ALU ruster ikke nei, kan forekomme overflaterust med det er pga legeringen som aluen inneholder.
Okay.. shiten er hvertfall borte nå... :lol:

Bare å få bilen på litt understells behandling nå... Ikke bare bare det...