TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Sony spiller 2

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #67774  av larsst185
 
Er det noen som har sett denne "live":
Vurderer nemlig en sånn....
Vedlegg
CDX-M9900_im.jpg
CDX-M9900_im.jpg (8.16 kiB) Vist 2732 ganger

 #67775  av spkstrp
 
så den på torsdag hos bilradiospesialisten i Bergen. Skjermen var fancy om det er det du sikter til. Masse FLaMMer og Ferrarier som fløy rundt om kring..... :roll: studerte den ikke mer fordi den var helt uaktuell for meg :)

 #67811  av @lpher
 
Kommer litt ann på hva du er på jakt etter egentlig...utseende og gimmicks?....eller lyd? :)

Etter min mening, og smak...så finnes det langt bedre spillere å bruke pengene sine på... :D

@lpher
Sist redigert av @lpher den 29 okt 2004 23:57, redigert 1 gang totalt.

 #67816  av larsst185
 
Begge deler egentlig :)

 #70444  av Restyle
 
Jeg har både sett og tatt på den "live", og kan anbefale den på det varmeste. Og tar jeg ikke feil har vi et par av dem på lager også ;)
Interessert i en god pris på en slik en?

edit: Og hørt - veldig bra lyd - i alle fall i mitt oppsett!

 #71297  av chris
 
Vi har en sånn en nede i butikken også, om jeg ikke husker helt feil. Og så har vi en på lageret her, sitter nesten på den :P

@lpher klarer sikkert å gi deg en god pris på den.

 #71478  av @lpher
 
chris skrev:Vi har en sånn en nede i butikken også, om jeg ikke husker helt feil. Og så har vi en på lageret her, sitter nesten på den :P

@lpher klarer sikkert å gi deg en god pris på den.
Shure can...og jeg regner med at de fleste her inne vet at jeg fikser best pris på all slags stereo-utstyr til bil? :D

@lpher

 #71488  av lexusmann
 
Da kan vel du anbefale en bra spiller som passer i Lex'n da, kanskje ikke helt i samme prisklasse som M9900 da....

 #72114  av @lpher
 
lexusmann skrev:Da kan vel du anbefale en bra spiller som passer i Lex'n da, kanskje ikke helt i samme prisklasse som M9900 da....
Youve got a PM :D

@lpher