TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bruk av ext inngang pÃ¥ "eldre" JVC KD LH70R

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #68295  av beck

Hei!

Har en JVC KD LH70R, denne har jo som de fleste andre spillere inngang for CD-skifter. Er det noen butikk i Norge som kan skaffe en "overgang" slik at denne kan brukes til annet en CD-skrifter.. Tenker da på annen ekstern lydkilde inn på denne inngangen. :D
 #68349  av @lpher

beck skrev:Hei!

Har en JVC KD LH70R, denne har jo som de fleste andre spillere inngang for CD-skifter. Er det noen butikk i Norge som kan skaffe en "overgang" slik at denne kan brukes til annet en CD-skrifter.. Tenker da på annen ekstern lydkilde inn på denne inngangen. :D
Nå er ikke JVC det jeg selger mest av akkurat, men... :D ...såvidt jeg kan se så eksisterer det ikke noen form for adapter som lar deg 'gjøre om' cd-skifterinntgangen til aux-inngang.

Sony og Pioneer er vel omtrent de eneste som leverer slike adaptre...så vidt jeg kommer på ihvertfall :)

@lpher

#68350  av beck

Darn :o Da må nok JVC'en gå nå... Hva anbefalller du i klassen billig men OK som kan bruke ext inngang til andre lydkilder?

#68358  av @lpher

Ahh.... :D Fant den ikke på de amerikanske sidene :)

Kjøper så lite JVC for tia vi at jeg tviler på at jeg kan skaffe den til noe som helst kurant pris dessverre....

@lpher