TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Felger til mk1

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #5573  av Amund

Noen som har gode forslag til felger til en mr2 mk1?
Tenkte i grunn på noe med litt kant på, men enten er de for dyre, eller så er de ikke fine nok.. (sjekka pris på noen drit fine i dag, bare 17000...)

Har gummi liggende i dimmen: 205/45-16.

#5596  av mk1 black limited

Hvis du klarer å få tak i Revolution 5-spoke så er de lekre, ellers så er jo det meste fra OZ helt greit...:-)

#5705  av Amund

Hvor kan jeg få tak i revolution felger da? :shock:

Har sett på noen kosei mesh.

http://www.bilprodukter.no/pres_bilder_2002/mesh.jpg

syns de er rimelig greie jeg.... :)

hvordan lime inn bilder foresten?

#5713  av mk1 black limited

Vet ikke hvem som har Revolution i Norge nå (hvis det er noen i det hele tatt). Kosei er også lekkert, men jeg personlig synes 5-ekede felger passer best på mk1.

Bilder i meldinger: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/faq.php#24

#5767  av bose

TSW Blade/Avus R ser jo grise fete ut på Mk1 da.Sjekk eier bildet til Kenneth Stokness,den har TSW Blade 16".Så i et Max Power blad et firma som selger 4stk AvusR 15" med dekk for 350£(195 50 15) og 195 45 15 for 399£

#5780  av Amund

bose skrev:Så i et Max Power blad et firma som selger 4stk AvusR 15" med dekk for 350£(195 50 15) og 195 45 15 for 399£
men dersom en skal handle fra england, må en huske på toll/avgifter.. :(

greie de felgene der, men syns mk1 skal ha felger med litt kant.. Og enten 5 eker, eller mange eker.. har prøvd noen RH CUP felger i 8-15, og de var passe fete :D , men da var faktisk 9-16 billigere...!

men det kommer jo an på fargen på bilen og sånt også... med hva som passer altså..

#6001  av anders

Jeg har TSW Vennom 16x7... 205x16x40.... Dette blir pent... skall se om jeg ikke kan ta et bilde idag...

#6055  av Erlend

Skal du ha felger til Mk1, så skal du ha 5-eika. Basta. Altfor liten bil for noe annet...

...og ikke PRØV å tenke på deltafelger engang! :lol:

#6189  av Amund

Bilde

syns disse er greie jeg... Tenkte muligens på 8-15

foresten, det er ikke noen her som skal fra stavanger til bergen i nær framtid? og som har plass til 4 dekk? litt optimistisk kanskje.. hehe

#6530  av Erlend

Fant noen felger som du burde vurdere... Disse er japanske lettvektsklassikere som streetracere har brukt lenge.
Noen synes kanskje de er stygge, men hvis du velger svarte felger, så tror jeg det kommer til å se ganske bra ut, hvis du har svart MR2. Med rød MR2, så finnes det flere farger/nyanser. Selv synes jeg de ser ganske så seriøse og aggressive ut:
Bilde

EDIT: Glemte jo å skrive navn og legge ved link!! :oops: Her kommer info: Felgen heter RS WATANABE, og du finner mer info samt katalog på disse to sidene:
http://www.rs-watanabe.co.jp/index2.htm
http://www.skrperformance.com/Site/RS%20WATANABE.htm
Sist redigert av Erlend den 06 mar 2003 02:18, redigert 1 gang totalt.

#6535  av Amund

Har sett på noe slike felger også. Kan hende... må bare spare litt først..

#6537  av Amund

Bilde

såvidt jeg kan finne ut, er det bare disse som fins med rett delesirkel til mk1. Men det blir kanskje litt dyrt å hente noe sånt fra japan?

#6544  av Erlend

Mulig at andre markedsfører dem i Europa eller USA. Har ikke gjort noe grundig research på det, men det blir uten tvil lang ventetid og en god sum med penger for å få dem importert. Tenkte bare å tipse deg på dem jeg, i tilfelle du fant noe lignende et sted. Lykke til!
 #7771  av Kenny

Er det ingen som kjører med 17 tom på mk1? Jeg gjør det... det er jo danseplass i skjermene... har Alessio rally felg (5 eiket UTEN kant :) liker ikke kanter...) har 215\40/17 på 7 tom felg.. det er tilogmed Godkjent..
he he :twisted:
 #7781  av MR2PÃ¥l

Kenny skrev:Er det ingen som kjører med 17 tom på mk1? Jeg gjør det... det er jo danseplass i skjermene... har Alessio rally felg (5 eiket UTEN kant :) liker ikke kanter...) har 215\40/17 på 7 tom felg.. det er tilogmed Godkjent..
he he :twisted:
Det ser nok godt ut ja. Men ta noen bilder da. :P

MR2PÃ¥l :)