TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota-logo?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #70744  av kaimagne

Noen som har Toyota-logoen i høyoppløselig format liggende, og som kan sende på mail?
BÃ¥de vanlig og devil er interessant.
Tar de fleste formater...

Kai Magne

#70782  av Jarl

Har denne denne logoen i .psd, men på en annen pc, kan sende på mandag... :wink:

Bilde

#70957  av MR2turbo

Embryo MK1 skrev:Har denne denne logoen i .psd, men på en annen pc, kan sende på mandag... :wink:

Bilde
Har du sjangs til å sende en til meg og ;) mail: mr2turbo@broadpark.no :)

#71057  av Jarl

For de som skulle være interessert legger jeg ved en devil logo i .pdf format, altså den kan forstørres så mye du vil!
(Trenger Adobe Reader for å åpne...)
Vedlegg
Toyota Devil
(417.81 kiB) Lastet ned 261 ganger

#71067  av Tor

Skulle fått den logoen trykt opp i noen små klistermerker.

#71739  av Remi

Høres ut som en jobb for Memo :D

#75369  av kaimagne

Nå har jeg undersøkt litt, og har kontaktet firmaet her i Moss som lagde dekoren til hele Yarisen det er bilde av her: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... highlight=

De betalte 4500 kroner for HELE jobben, og det er da like dekaler på begge sider, dekor i bakruta/døra og på panseret, inkl montering. Som dere ser, så er det refleks i dekalen.

Jeg har spurt på pris for en devil-logo i refleks med størrelse 70x70 cm. Poster svaret her så snart jeg får det, det KAN jo være interessant for flere å få tak i en slik logo... :)

Tenkte jeg skulle ha min i bakruta jeg. Må strekke den litt i høyden, slik at den blir riktig proposjonert når man ser den rett bakfra.

Blir skikkelig ivrig nå jeg, kjenner jeg. :)

#75473  av kaimagne

Har fått svar, jeg skulle få logoen i 70x70 cm med rød refleks for 500,-

Skal bestille og få henne til å produsere nå i løpet av uka. Jada, skal ta bilder og få lagt ut... :)

Kai Magne

#76208  av kaimagne

Reklamebedrifter liker som regel enten psd eller eps-filer. Vedlagt er både psd-fila (Photoshop, fra Embryo MK1) og vektorisert eps-fil (Illustrator).

Er i gang med produksjon av refleksversjonen av devil-logoen i ca 70x70 cm, og får samtidig produsert noen mindre logoer. Regner med jeg får et lite overskudd av dette, men jeg er ikke sikker. Legger ut for salg her når og hvis det blir aktuelt.

Kai Magne
Vedlegg
PSD-fil - Adobe Photoshop
(149.3 kiB) Lastet ned 177 ganger
EPS-fil vektorisert - Adobe Illustrator
(36.8 kiB) Lastet ned 206 ganger

#76772  av kaimagne

Det har vært så lite krangling om hva folk mener er best/finest osv, så derfor drister jeg meg til å spørre litt om hvilken devil-logo folk her synes er penest. :mrgreen:

For å gjøre det litt komplisert, har jeg tre forskjellige forslag, som vist nedenfor.

Kai Magne
Vedlegg
Nr 3...
Nr 3...
devil3.jpg (14.17 kiB) Vist 4743 ganger
Nr 2...
Nr 2...
devil2.jpg (14.06 kiB) Vist 4743 ganger
Nr 1...
Nr 1...
devil1.jpg (15.38 kiB) Vist 4743 ganger

#76774  av Fredrik

Nr1 har litt for runde "horn".
Nr2 er den beste med de to svarte horna :twisted:
Nr3 er en go 2.plass.

Just my opinion though 8)

#76777  av kaimagne

zn00ker skrev:Nr2 er den beste med de to svarte horna :twisted:
Nr3 er en go 2.plass.

Det var jo meningen til folk vi skulle ha - man må skille mellom sannheter og meninger, selv om det innimellom er vanskelig, spesielt når man VET man har rett... ;)

Det svarte horna er bare en dårlig jobb i Photoshop, meningen var at alt skulle være rødt... :? Eneste forskjellen på nr 2 og 3 er at den ene har høyere horn og fetere ved roten.

km

#76787  av kennethx

likte 1 best, så 2, så 3 :)

#76790  av Fredrik

kaimagne skrev:
zn00ker skrev:Nr2 er den beste med de to svarte horna :twisted:
Nr3 er en go 2.plass.

Det var jo meningen til folk vi skulle ha - man må skille mellom sannheter og meninger, selv om det innimellom er vanskelig, spesielt når man VET man har rett... ;)

Det svarte horna er bare en dårlig jobb i Photoshop, meningen var at alt skulle være rødt... :? Eneste forskjellen på nr 2 og 3 er at den ene har høyere horn og fetere ved roten.

km

Men nr 2 er fortsatt finest :wink:

#76791  av cs2451

nr 2