TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • billig sub? e ann grei nokk

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

 #72677  av @lpher
 
Vil nok tro at lydkvalitet nok har måttet vike litt for 'cool-factoren' her ja :)

Så om det er utseendet som teller...kjør på :) Men...om du vil ha noe som spiller pent...eller kanskje begge deler :D Så finnes det nok sikkert bedre utstyr da :) Men...til 2.000,- så må man nok velge hva man vil prioritere...lyd eller show :)

Noen som ser hvilket merke det er foresten?

@lpher

 #72683  av tojo
 
Tror nok vi snakker om Pyle her. :roll:

 #72686  av eivind86
 
tror dere den spiller helt greit eller spiller den DRITT?
har ikke lyst å kjøpa noge drid å måtta legga ut flerre tusen etter på igjenn:P

 #72704  av @lpher
 
Hard to say...uten å ha prøvd den selv...men utifra prisen sett i forhold til hvor mye "penger" som er lagt ned i utseendet..så vil jeg tro elementene i seg selv er ganske billige....men når det er sagt så spiller det sikkert ikke 'dritt' da...sikkert 'greit nok' liksom :)

En annen tin ger selvfølgelig hvor kravstor man er :)

@lpher

 #72710  av sindrejl
 
bare gi deg med å spørre alf.. han er selger og har lært at man aldri skal si at noe er "dritt" ;)

 #72758  av chris
 
tror jeg får si meg enig med alf her.. det spiller vel greit nok, men man kan ikke forlange å få kjempekvalitet på lyden liksom :)

 #72899  av Remi
 
Trur faktisk at plexiglasse er det som trekker den der opp i pris :lol:

 #72915  av @lpher
 
Remi skrev:Trur faktisk at plexiglasse er det som trekker den der opp i pris :lol:
ROTFLMAO :D Vær snill nå da :D

@lpher

 #72918  av Remi
 
@lpher skrev:
Remi skrev:Trur faktisk at plexiglasse er det som trekker den der opp i pris :lol:
ROTFLMAO :D Vær snill nå da :D

@lpher
Hahaha æ ekkje i tvil etter æ hørte pris på plexiglass :D

 #72954  av eivind86
 
hehe bra poeng remi :wink:

kjøpte nettop plexi til å ha over forsterkeren :shock: sykt dyrt d blei, men men ka jør me ikke for å få ting litt kulere 8)

 #72959  av Remi
 
betalte du mye? og kort stort va glasse..

 #73026  av eivind86
 
prisen e ikke noge me snakke høgt om :wink:

kjøpte ikke så veldig mye, men eg fant etter på ut at di solgte billig på clas olson så eg fekk pengane igjenn å kjøpte nytt der heller 8)

kosta 45kr for ei plata så va 3mm tykk 20cm brei og 30cm lang. ikke så gal pris d egentlig.

 #76902  av FireFox
 
Heh, tror ikke du skal forvente deg mye trykk eller god lyd nei :D
Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt et element, og snekkra sammen ei kasse ;)