TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Det var bare dette som manglet....

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #72839  av Christian

Det har jo vært kaldt på fjellet en stund nå, og i går kom plutselig noen på at de har en ny vannavkjølt ic i bilen som har stått i hele høst.
En lekker liten sprekk på toppen er det som er synelig utenifra, og inni er det nok bare brødsølv igjen er jeg redd :x
Hadde selfølgelig glemt å etterfylle frostveske, at jeg var tom i vår ble ikke tatt så tungt, siden det var godt og varmt. Skal selfølgelig sjekke den grundigere i morgen når alt er tint, men jeg kan nok bare avskrive hele haugen...

Er det noen som veit om dyktige aluminiumssveisere? Som ikke tar helt syke priser?

Bahh, om jeg ikke var lei før er jeg det nå. Vurderer nesten å selge hele bilen for det jeg kan få for den :x

#72921  av jumbo

Skerpings, slike tanker er ikke lov! Drikk 14 øl så føles det nok bedre :D

Alt ordner seg, bare en liten ekstra hump i veien

#72943  av Arne rebel

En god ide å selge skiten, den funker jo heller ikke...Nei sett deg i soffaen med dama og følg med på de spennende Hotel Cæsar episodene :roll: 8)

#72944  av Tor

Hotel Cæsar er genialt da :)

#72951  av Remi

Tor skrev:Hotel Cæsar er genialt da :)
Enig Hotel cæsar Redder liv :D :D
 #72957  av Amund

Christian skrev:Det har jo vært kaldt på fjellet en stund nå, og i går kom plutselig noen på at de har en ny vannavkjølt ic i bilen som har stått i hele høst.
En lekker liten sprekk på toppen er det som er synelig utenifra, og inni er det nok bare brødsølv igjen er jeg redd :x
Hadde selfølgelig glemt å etterfylle frostveske, at jeg var tom i vår ble ikke tatt så tungt, siden det var godt og varmt. Skal selfølgelig sjekke den grundigere i morgen når alt er tint, men jeg kan nok bare avskrive hele haugen...

Er det noen som veit om dyktige aluminiumssveisere? Som ikke tar helt syke priser?

Bahh, om jeg ikke var lei før er jeg det nå. Vurderer nesten å selge hele bilen for det jeg kan få for den :x
om den kan reddes kjenner eg en dyktig alu sveiser. tar ikke allverden...

men sjangsen for at innmaten er hel er vel liten tenker eg... desverre. :cry:

#72989  av chris

auda, jævlig kjipt :?

som om du ikke har hatt nok uhell liksom. men tanker om å selge bilen, det er som jumbo sier, ikke lov! ;)

#73014  av Christian

Har ikke fått kikka mer på den ennå, skal se om det blir tid i kveld.
Arne rebel skrev:En god ide å selge skiten, den funker jo heller ikke...Nei sett deg i soffaen med dama og følg med på de spennende Hotel Cæsar episodene :roll: 8)
Støttende som alltid :lol:
Har ikke tenkt å gi deg den 1000 lappen, du må nok sloss for den uansett hvilken bil jeg kjører :wink:

Hotel Cæsar suger...!

#73031  av GT4 CS

Frode engelund like utenfor jessheim er helt konge til og sveise. Kan skaffe deg nr om det trengs

#73078  av RumpShaker

Christian skrev:Hotel Cæsar suger...!
AMEN! :!:

(litt off-topic, men det bor et STERKT cæsar hat i meg) :roll:

#73098  av Christian

GT4 CS skrev:Frode engelund like utenfor jessheim er helt konge til og sveise. Kan skaffe deg nr om det trengs
Supert. Rekker ikke å kikke på den i kveld, men har ett lite håp siden det ikke er noe vann i luft delen. Sprekken er i den delen der vannet snur.

#73184  av MR2turbo

faen så kiipt, da... :(
¨Håper på det beste... Men om det er sprekk inni den og, må det jo gå an å kutte den opp, reparere elementet, og sveise igjen?

#73211  av GT4 CS

Bør la seg reparere vil jeg tru, skal skaffe deg nr til frode engelund jeg, så kan du ringe han og høre med pris og slikt, han er iallefall sykt dyktig til og sveise, superpirk på det han driver med. Sett mye av det han sveiset og vært hos han og fått sveiset div ting. Helt konge kar :D

#73234  av Goose

På tanken at han skal selge bilen må vi kanskje nesten spleise på øl til han sånn at han får drikke seg sikkelig drita full og får bor de forbudte tankene om bil salg.

Det holder lissom at stian ble kvitt lille babyen sin... eller hva? :wink:

#73254  av Erlend

Goose skrev:På tanken at han skal selge bilen må vi kanskje nesten spleise på øl til han sånn at han får drikke seg sikkelig drita full og får bor de forbudte tankene om bil salg.

Det holder lissom at stian ble kvitt lille babyen sin... eller hva? :wink:
Hvis gratis øl er medisinen så tror jeg at det kan bli mye prat om bilsalg her på forumet fremover :lol: