TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Panikk yber hjelp :) noen som har peil pÃ¥ Pioneer spillere?

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #73542  av Shyggen
 
Panikk.. Pioneer spiller :D

tror det er Deh7400 ellno? den første i den serien som hadde mp3 tror jeg..

Den er i en slags demo mode, så de som svirrer rundt på skjermer tar
en ivert vært minutt ellno.. dvs.. det som var svart blir blått og omvendt..

Vet det er noen knapper som skal holdes inne samtidig ellno.. men, nå har jeg glemt hvilke.. og har trykket å trykket og blir blå på fingran å rød i toppen :D

Noen ? :D

Please, er så irri i vintermørket å få det skarpe lyset fram hele tiden..

Mvh Raymond

 #73559  av @lpher
 
Husker ikke helt konkret hvor i 'super-menyen' du får slått av demo-modus men...du kommer deg inn i 'super-menyen' ved å:

Slå av spilleren...hold så "F" / "Func"-knappen inne...and voila etter 2 sek. så er du inne :) Derfra er det bare å trykke ovenfornevnte knapp gjentatte ganger til man kommer til demo: on/off..om jeg ikke husker helt feil :D

@lpher

 #73568  av tbergstad
 
hold inn knapp nummer 6..

 #73904  av chris
 
var det ikke knapp nr 5 da? det mener jeg å huske det var på min egen 7400.

slå av, trykk knapp (mener det var 5 altså), og slå på igjen.

 #73905  av chris
 
@lpher skrev:Husker ikke helt konkret hvor i 'super-menyen' du får slått av demo-modus men...du kommer deg inn i 'super-menyen' ved å:

Slå av spilleren...hold så "F" / "Func"-knappen inne...and voila etter 2 sek. så er du inne :) Derfra er det bare å trykke ovenfornevnte knapp gjentatte ganger til man kommer til demo: on/off..om jeg ikke husker helt feil :D

@lpher
du husker feil. demo-funksjonene ligger skjult, og ikke i noen menyer. man bruker talltastene etter den er avslått, til å slå av og på sånne ting.

 #73914  av chris
 
Var for sikkerhets skyld nede i butikken og dobbeltsjekka. Og det er 5. Tallet er 5. ;)

Man slår av spilleren, trykker på tasten 5, og slår på igjen. Da er inverteringen borte :)
Dette gjelder alle pioneerspillere som har denne merkelige funksjonen.

(man trenger ikke holde inn tasten eller noe sånt)

 #73918  av Speeder
 
chris skrev:Var for sikkerhets skyld nede i butikken og dobbeltsjekka. Og det er 5. Tallet er 5. ;)

Man slår av spilleren, trykker på tasten 5, og slår på igjen. Da er inverteringen borte :)
Dette gjelder alle pioneerspillere som har denne merkelige funksjonen.

(man trenger ikke holde inn tasten eller noe sånt)
Håper virkelig dette er noe som står godt beskrevet i manualen? Kan ikke si att den funksjonen var så veldig positiv :lol:

 #73920  av @lpher
 
Jeg og Chrissern testa dette nettopp...og det er bare å slå av spillern...og trykke inn "5" knappen ja :)

@lpher

 #73921  av @lpher
 
Speeder skrev: Håper virkelig dette er noe som står godt beskrevet i manualen?
Den gjør nok det :)
Speeder skrev: Kan ikke si att den funksjonen var så veldig positiv :lol:
Meaning? :)

@lpher

 #73935  av chris
 
@lpher skrev:
Speeder skrev: Håper virkelig dette er noe som står godt beskrevet i manualen?
Den gjør nok det :)
faktisk står den ikke i manualen. så det tok en stund før jeg fant ut av det på min egen spiller, når jeg i sin tid kjøpte den.
Har aldri helt skjønt vitsen med den funksjonen heller.

 #73939  av @lpher
 
chris skrev: faktisk står den ikke i manualen. så det tok en stund før jeg fant ut av det på min egen spiller, når jeg i sin tid kjøpte den.
Har aldri helt skjønt vitsen med den funksjonen heller.
Den 'super-menyen' han sikter til (som jeg trodde demo on/off lå inn under) ...skal stå i bruksanvisniga den:D

@lpher

 #73943  av chris
 
@lpher skrev:
chris skrev: faktisk står den ikke i manualen. så det tok en stund før jeg fant ut av det på min egen spiller, når jeg i sin tid kjøpte den.
Har aldri helt skjønt vitsen med den funksjonen heller.
Den 'super-menyen' han sikter til (som jeg trodde demo on/off lå inn under) ...skal stå i bruksanvisniga den:D

@lpher
ah, DEN menyen ja.. den står der ;)

 #74019  av Shyggen
 
Ahh, GUUD!!! takker og bukker.. huska det va noe sånt.. trodde det va 7 eller 6.. har trøkka spillern til fillern i håp om å treffe rikti :D

Nå slipper jeg den mongo irriterende dritten som blinker i nattemørket :D

1000takkerå bukker å alt det dærre :D