Dette gjelder ikke meg, siden jeg ikke har råd akkurat nå, MEN jeg hadde hatt lyst på en generell diskusjon der de fleste ting kom frem om motorbytte\turbokonvertering..
Jeg har lest noen andre tråder om dette emnet, men føler ikke alt ble lagt frem der. Det er ting som hvilken motor som passer uten å måtte forandre noe inni motorrommet, hva annet i bilen som må forsterkes av drivverk og gir\clutch osv osv.. Hadde vært greit om de som skrev VET, ikke tror, blir mer sakelig da
Her er en del spørsmål jeg håper dere kan svare på:
* Hva er billigst\mest fordelsmessig av å turbokonvertere og å bytte motor?
* Hva må også forsterkes? (drivetrain, transmission osv)
* Hvilken effekt får man etter man har konvertert\bytta motor?
* Er det noen her som kan være behjelpelig med slike ting, kanskje mot en viss sum off the record
<--si hvor dere holder til i landet om dere svarer på den
* Hva koster utstyr\motor?
* Noen som faktisk har bytta motor\konvertert 7A-FE? Fortelle om det
Kommer ikke på mer i farta, men poster flere spørsmål etterhvert som jeg kommer på noe
Jeg har lest noen andre tråder om dette emnet, men føler ikke alt ble lagt frem der. Det er ting som hvilken motor som passer uten å måtte forandre noe inni motorrommet, hva annet i bilen som må forsterkes av drivverk og gir\clutch osv osv.. Hadde vært greit om de som skrev VET, ikke tror, blir mer sakelig da

* Hva er billigst\mest fordelsmessig av å turbokonvertere og å bytte motor?
* Hva må også forsterkes? (drivetrain, transmission osv)
* Hvilken effekt får man etter man har konvertert\bytta motor?
* Er det noen her som kan være behjelpelig med slike ting, kanskje mot en viss sum off the record

* Hva koster utstyr\motor?
* Noen som faktisk har bytta motor\konvertert 7A-FE? Fortelle om det

Kommer ikke på mer i farta, men poster flere spørsmål etterhvert som jeg kommer på noe

English motherfucker! Do you speak it?!