TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Neste yaris

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#74555  av kennethx

kan jo ikke ha spedoen midt i bilen der på den måten?!?!?!??!?!?!?! Ser jo helt tussete ut....

#74558  av Kebab gud

dagens har det også ... og man blir vant med det etter 2sec

mormora mi har en rosa yaris :P
alle utenom T-sporten (av dagens) har digitale speedo..

#74559  av Neemi

Den var jo faktisk ganske stilig utvendig da!!
Hvertfall når du ser den forfra.

Det med at speedoen er i midten er faktisk ikke så ille.
Blir en vanesak. Har kjørt den gamle typen noen ganger og tenker ikke så mye over det.

#74561  av kennethx

hmm, rart, jeg ville tro det var utrolig rart å måtte se på skrå på den måten der, tror ikke jeg kunne vendt meg til det =P

#74572  av Kebab gud

ser det ikke så godt på bildet .. men speedoen osv er vinklet mot førern..

#74579  av celicat23

Forbedring det der. Og veldig pent interiør. Det med speedometer osv blir du vant med. Kjører yaris verso hver dag selv, og syns det var litt rart i begynnelsen, men nå tenker jeg ikke over det engang. Virker helt normalt.

Men at t-sport'en bare skal ha en 1.8 på 140hk er jo trist da. Hvor gøy ville det ikke vært med 192hk motor'en istedenfor? :-)

Håper TTE lager ett kompressor kit til den. Da begynner jo bilen å rent friste!

#74581  av Erlend

Fy, den var rå da :) Fikk lyst på nye Yaris jeg nå...for å ha som bruksbil 8)

#74582  av Kebab gud

TTE har jo kompressor kit til Dagens yaris (1,3literen og T-sport) og siden begge motorene kommer i neste yaris så følger vel kompressoren med over :P

#74589  av Dalan

Kjører Yaris hver dag, blir fort vant med speedo'n :)

#74598  av Anders gullstein

Synes den var kul den nye. Litt aggresivere utgave av dagens, som også er ganske kul. Vært tøft med en full TRD ribbet race utgave.

#74618  av @lpher

Så da greit ut det dær :)

@lpher

#74678  av chris

VESENTLIG oppgradering fra dagens. ganske kul faktisk. MEN.. hva pokker er vitsen med midtstilte instrumenter? er det føreren eller er det passasjerene som trenger å vite den infoen? :?

#74679  av Neemi

Om den er lik som på den gamle så ser ikke passasjeren noe, for den er skråstilt mot fører.

#74681  av chris

Neemi skrev:Om den er lik som på den gamle så ser ikke passasjeren noe, for den er skråstilt mot fører.
hva er da poenget? det ser jo helt på trynet ut