TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Problemer med boss spiller. Bilspes gutta...

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #76278  av Speeder
 
En kompis har kjøpt seg en boss spiller. rds3130mp3 eller noe slikt. Den spiller cd, men ike fanken om det blir noe lyd på høytalerne :? Noe vanlig problem som har en enkle løsning?

 #76306  av Speeder
 
KK-ma70 skrev:Koble til +\- 8)
Såså :twisted:

Har såklart koblet til. testet alle 4 utgangene, med forskjellige høytalere

 #76329  av @lpher
 
Hmm....snåle greier....høytalerne er koblet direkte på spillern i take it? (i motsetning til via en ekstern forsterker)

Veldig vanskelig å stille diagnose på den der...uten å se den dessverre...hvor er'n kjøpt da?

...Ã¥ssen bil er det snakk om foresten?

@lpher

 #76339  av Speeder
 
@lpher skrev:Hmm....snåle greier....høytalerne er koblet direkte på spillern i take it? (i motsetning til via en ekstern forsterker)

Veldig vanskelig å stille diagnose på den der...uten å se den dessverre...hvor er'n kjøpt da?

...Ã¥ssen bil er det snakk om foresten?

@lpher
Kobla rett på spilleren ja.
Denne spilleren, kjøpt fra samme sted :wink: http://bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1063

Bilen er et nyanskaffet vinterleketøy mitsu pajero

 #76344  av @lpher
 
Speeder skrev:
Kobla rett på spilleren ja.
Denne spilleren, kjøpt fra samme sted :wink: http://bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1063

Bilen er et nyanskaffet vinterleketøy mitsu pajero
Hmm...prøv å holde en høytaler, headsett eller lignende bortpå høytalerutgangene og se om det kommer lyd da?

Om ikke dette hjelper ser det ut til at du blir nødt til å returnere den...

@lpher

 #76443  av Speeder
 
@lpher skrev:
Speeder skrev:
Kobla rett på spilleren ja.
Denne spilleren, kjøpt fra samme sted :wink: http://bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1063

Bilen er et nyanskaffet vinterleketøy mitsu pajero
Hmm...prøv å holde en høytaler, headsett eller lignende bortpå høytalerutgangene og se om det kommer lyd da?

Om ikke dette hjelper ser det ut til at du blir nødt til å returnere den...

@lpher
Tenkte på nå alfer? de er prøvd kobla rett på, uten de eksisterende ledningene i bilen. hvis det var det du tenkte på? :=) Neidaså. siden det ikke er ett kjent problem må den nok returneres ja, men ledningsmatta er ikke intakt lenger da, vil det by på problemer?

 #76547  av @lpher
 
Speeder skrev:
Tenkte på nå alfer? de er prøvd kobla rett på, uten de eksisterende ledningene i bilen. hvis det var det du tenkte på? :=)
Neidaså. siden det ikke er ett kjent problem må den nok returneres ja, men ledningsmatta er ikke intakt lenger da, vil det by på problemer?
Merkelige greier...har omtrent ikke notert feil på disse billig-spillerne faktisk....until now...

Ang. klipt ledning så skal ikke det by på problemer....

@lpher

 #76895  av FireFox
 
hehe, mulig dette høres dumt ut, men han har ikke på noen slags måte stillt på fader`n?
kan jo være det :wink:

 #77035  av @lpher
 
FireFox skrev:hehe, mulig dette høres dumt ut, men han har ikke på noen slags måte stillt på fader`n?
kan jo være det :wink:
Tenkte jeg skulle tilgodese speeder med såpass...at jeg ikke spurte om det jeg da :D :D :D Men..good call :D

@lpher

 #77103  av FireFox
 
@lpher skrev:
FireFox skrev:hehe, mulig dette høres dumt ut, men han har ikke på noen slags måte stillt på fader`n?
kan jo være det :wink:
Tenkte jeg skulle tilgodese speeder med såpass...at jeg ikke spurte om det jeg da :D :D :D Men..good call :D

@lpher
:D

 #77116  av Speeder
 
@lpher skrev:
FireFox skrev:hehe, mulig dette høres dumt ut, men han har ikke på noen slags måte stillt på fader`n?
kan jo være det :wink:
Tenkte jeg skulle tilgodese speeder med såpass...at jeg ikke spurte om det jeg da :D :D :D Men..good call :D

@lpher
Utdannet serviceelektroniker :wink:

 #77287  av @lpher
 
Speeder skrev: Utdannet serviceelektroniker :wink:
Takk! :D

@lpher

 #77289  av @lpher
 
Då fikk me ei melding inn på øret her....om at spilleren fungerer :) ..og at saken dermed er løst :)

Good call... :)

@lpher

 #77440  av FireFox
 
hehe nice :lol: