TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Montering av a-stolpe

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #76717  av CelicaGT
 
Har nett fått a-stolpen min med 3 holdere. Korleis har dåke som har montert sånne gjort det?

Har dåke berre skrudd/limt den utanpå den gamle eller har dåke skjert vekk deler av den gamle????



Bilder er også kjekt :-)

 #76722  av tojo
 
:? Er ikke dekslet på A-stolpen på ST205 demonterbart?
Isåfall fjern orginal monter Lotek.

 #76799  av jumbo
 
Jo, skal helt garantert ta bort den originale (uten nevneverdig vold) og montere inn ny.
 #76814  av The Doctor
 
CelicaGT skrev:Har nett fått a-stolpen min med 3 holdere. Korleis har dåke som har montert sånne gjort det?

Har dåke berre skrudd/limt den utanpå den gamle eller har dåke skjert vekk deler av den gamle????



Bilder er også kjekt :-)
Er det ikke bare ett sånt deksel? som du setter rundt A-stolpen? Sånt var mitt iallefall......

 #76841  av Gjertsen
 
jeg skrudde min a-stolpe fast.
Leit om neste som skal ha bilen ikke liker det, da blir det 2 hull der..

 #76909  av CelicaGT
 
Det som er prob, er at den a stolpen som er orginalt strekker seg bakover, over døra før den slutter..... Blir nok å ta vekk orginale kappe det eg trenger og montere det... Bilen skal ikkje selgest på mange år :-)

 #76923  av jumbo
 
Fikk deksel til a-stolpen min selv i går... ifg monteringsinstruksen, er den men å monteres isteden for originalt deksel, men meget mulig det går an å bare skru det utenpå det originale også... Får se litt på det når verste forkjølelsen gir seg

 #76925  av The Doctor
 
Den jeg fikk stod at den skulle monteres rundt den orginale.. Synes det blei bra jeg.. Mange som har spurt om den er orginal montert også på Turbo utgaven 8)

 #76996  av Gjertsen
 
jumbo skrev:Fikk deksel til a-stolpen min selv i går... ifg monteringsinstruksen, er den men å monteres isteden for originalt deksel, men meget mulig det går an å bare skru det utenpå det originale også... Får se litt på det når verste forkjølelsen gir seg
Hvor har du kjøpt dette? på gaugepods.com eller hva det er?
Må være spesielt til Mr2 da at deres a-stolpe skal erstattes med orginal...

 #77015  av jumbo
 
Ja, bestilte en Lo-Tek stolpe fra gaugepods.com

Mulig at jeg feiltolker monteringsbeskrivelsen for all del, har ikke vært ute og sjekket mot bilen enda.

Christian har en eksakt lik en, hvordan monterte du?

 #77084  av jumbo
 
Og ja, jeg rota tydeligvis... var ute og prøvemonterte i dag... skal definitivt bare settes utenpå original a-stolpe (hvertfall den jeg har)

 #77479  av CelicaGT
 
jumbo skrev:Og ja, jeg rota tydeligvis... var ute og prøvemonterte i dag... skal definitivt bare settes utenpå original a-stolpe (hvertfall den jeg har)
Blir det på meg også....trur eg..... Visst eg skal ta vekk den gamle må den kappast oppe med taket og skjøytast med den nye( orginalt strekker a stolpen seg heilt bak til b stolpen på celica t20.....