TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kollisjon med hjort

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#77094  av Fredrik

Kjipt at fine biler blir ødelagt sånn :(

#77113  av Erlend

Også 92en og da :(

#77120  av maxgets

Mye er en sånn en verdt hel?

og er det gti eller finnes det en helt vanlig 2l og? hk?

#77123  av larsst185

Er en 2l gti.Er vel verdt rund 100k.ser dem opp mot 130 og ned til 85-90.

#77182  av Erlend

Alle MR2 mk2 er enten GTi eller Turbo :) Den du ser der har 156 hester originalt.

#77196  av Qee

utrolig mye krefter ute og går når du treffer dyr... håper det gikk bra med føreren mm.

#77212  av FireWalk

jeg har ikke tenkt over det før nå.. men MR2en er jo en dødsfelle når det gjelder påkjørsel av dyr! den er jo så lav at den bare knekker bena på dyret, mens dyret sklir rett inn i ruta... :shock:
Jeg har faktisk kjørt på hjort før, men det ar med en litt større familiebil, da traff den i front slik at selve dyret flagret Over bilen.. og det var kun støtfanger og panser som fikk seg en bulk... Og her som det KRYR av hjort sommerstid da... :?

#77256  av AndreasH

Det nærmeste jeg har vært å kjøre på en hjort var faktisk med Markus sin MR2 mens den enda hadde 311 hk. :P Det hadde vært sørgelig gitt! Heldigvis kjørte jeg bare i 80 pga. en Redstuff bremsekloss som gikk i oppløsning litt før.. :) Det dumme dyret hoppet ut i veien fra venstre og sakket så av, men det var plass til å passere det til venstre. Hadde farta vært f.eks. 120, så hadde det sagt PANG! Merkelig at de ikke har vett til å springe unna.. :?

#77275  av lexusmann

Ojojoj, det såkke greit ut :shock: Håper det gikk bra med føreren og ev. passasjerer.
HÃ¥per vedkommende har bra forsikring, blir sikkert grisedyrt.

#81749  av kaimagne

Her er en som har vært enda mer uheldig... :shock: :shock: :shock:
http://www.pbnation.com/showthread.php? ... did=777869

Makan til ryddejobb...

#81763  av Tor

Seriøst, hvor mye blod og hår kan et dyr ha?

#81788  av cameleon

Fy satan! Det der er jo verre en de verste splatter filmene jeg har sett :shock:

#81805  av spkstrp

fytteH... er det hjertet som ligger i bagasjerommet??? skal virkelig se opp for hjort heretter... opp i mente...