TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Motordeksel!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #78653  av EilertseN

Skulle fått tak i plast dekslet som skal ligge under motoren bak.Til en Mr2 mk2. Noen som har liggende ? :)

#78760  av Mr2Nyter'n;p

Er det seriøst et deksel under motoren? På min mk1 har jeg stussa på dette, men folk jeg har snakka med har sagt at det ikke skal være noe deksel der.. Pga kjøling osv...Hmm... :?

#78769  av sw20

her skal der vere ein liten "spoyler" på vestre sida av hullet... den er ikkje lenger en ca 40c. lang ogca30 bred... den er bua slik at den sender luft opp i motor rommet...

på høgre sida står det eit litt større deksel... for å beskyttr register reima og det der ...

tror det eine kosta noe å 300kr.. og det store 5 eller 7oo kr...

sikkert lurt å ha... men det er veldig lett og rive bort... e kjøpte meg nye.. men klarte å rive det eine no for litt siden... låg ein is \ snø klomp i veien og e kunne ikkje bytte felt for der kom det bil... men men.. får nytt iløpet av ei uke etter man bestiller... for dette har dei ikkje i norge... :lol:

for å bare å ha sakt det... dei dekker ikkje hullet under motoren...eller kansje litt i fram kant på høgre sida.......

#78818  av 2fast4u

Mr2Nyter'n;p skrev:Er det seriøst et deksel under motoren? På min mk1 har jeg stussa på dette, men folk jeg har snakka med har sagt at det ikke skal være noe deksel der.. Pga kjøling osv...Hmm... :?
Mk1 skal vel ha et slikt svært deksel under motor som går fra side til side.
Sjekket dette delenr, men produksjon er innstillt :?
Men det er jo lov og søke........

Delenr.: 51441-17010 kr 558,45.- + mva veil pris (+ noen klips og skruer)

:wink:
Vedlegg
SW11.jpg
SW11.jpg (65.43 kiB) Vist 147 ganger

#78879  av tomye

Stilig program du har der 2fast 4u :) Hva er det? Kan det lastes ned?

Eller er du kanskje på jobb? :roll: