TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bytte til toyota?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #79447  av Clinton

Hola folkens.
Coole sider dere har, har vært innom noen ganger før og tittet, virker som det er kjempebra stemning og mye bra hjelp å få:)
Kjører Saab Cab 98mod. nå, men jeg har lyst på en gøyal bil å kjøre, Cab er vel og bra det men ikke no gøy i lengden.
Da er det MR2 som faller mitt hjerte nærmest, midtmontert motor og tidløst design, lekkert. Har prøvekjørt en 92 mod turbo, dæven.
Har sett meg ut 94 modell Turbo som neste, det må være turbo. Ferdig med det. Er relativt lite kjent med MR2 men det er ingen hindring.
Tenkte jeg måtte høre med dere først, hva tror dere om valg av bil?
Er det andre årsmodeller jeg heller burde vurdere?

#79460  av sw20

sikker ikkje så domt å gå over fra saab til toy.
har jobba på saab verksted ..............

du kan jo kjøpe en slik!!!!1 8)
så har du fortsatt cab
Vedlegg
Uten navn.JPG
Uten navn.JPG (24.93 kiB) Vist 330 ganger

#79496  av angrykid

hehe.. godt du vurderer overgang fra svensk til japansk. :)

Nok om det. 94+ er som du sier modellene du burde lete etter. Tviler på at du finner så veldig mange av dem her til lands, regner med du må utenlands, gjerne tyskland. Det begynner vel å bli relativt lite med biler å hente derfra også, men det finnes jo endel firma som kan hente inn bil for deg. Dette finner du ut etterhvert.

Om du ikke finner en 94+ mr2, så er det greit nok å ta til takke med en 92+.. Disse har oppgradert understell samt en del andre litt kulere ting. Men let lenge, let vel, så regner jeg med vi får se bilde av gliset om ikke så alt for lenge?? :)

/ps: velkommen skal du være.

/ak

#79501  av Master

Ta en titt her: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=6362

Ã¥ finne en 94+ MR2 Turbo i Europa skal du bare glemme. Du finner noen av dem i USA, men som regel er disse konvertert. Ville tatt meg til takke med en 91-93 MR2 turbo fra USA, gjerne med litt trim/styling/lakk til tja.. mellom 120 og 150 tusen norske kroner ferdig registrert i Norge.

Styler/trimmer du selv eller vil ha en original bil så får du disse til rundt 100.000 kr ferdig levert/registert i Norge.

Lykke til!