TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvor kjøper man TTE ting

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #79974  av Oas

Hvor kjøper man TTE ting, min toyota forhandler seller dem ikke. er det et nett sted som selger eller no?

#79975  av Remi

TTE kan skaffes av din lokale forhandler har æ no hørt snakk om her på forumet vertfall.. Steinar (2Fast4You) kan vell bekrefte eller avkrefte dette.

#80027  av Oas

kan hende min forhandler selger dem, har ikek spurt dem.
men synes det er rart, jeg spurte dem for lenge siden om de solgt trd deler så sa de nei, og ikke no mere. Vis det hade vert meg hade jeg nevt at vi hade tatt inn TTE deler i steden

#80028  av The Doctor

TRD er vel japan/USA? så det er ikke sikkert dem skaffer det da!

#80036  av Oas

nei det som er poenget, de sa bare nei, vis de hade tatt in TTE hade de vel sakt at de førte TTE og ikke TRD, det er jo noe alla det samme. og det var senke fjærer jeg skulle ha, det har jo TTE også så skjønenr ikke hvorfor de ikke sa de hade TTE senkefjærer, Vis de førte TTE :evil: jeg har levd i uvisshet om dette i lang tid :evil: søk innternett rundt for å finne nettleverandør :evil:

#80049  av Christian

Oas : Det er ikke alle som er flinke til å selge, eller flinke i det hele tatt for den saks skyld :wink:
På mange verksteder må man omtrent finne delenr selv og spørre de pent om de kan bestille for deg...

#80057  av Oas

hehe takk for hjelpen

#80068  av Kebab gud

PS: så lenge de skaffer TTE deler så skaffer de TRD deler ...

#80085  av Oas

rart

#80101  av 2fast4u

TTE deler fra http://www.tte.de skaffes og selges gjennom alle Toyota forhandlere i Norge. Mye av delene er også på lager i Drammen, og alt av deler selges med garanti og TÜV-godkjenning.(klikk på delenr på TTE-siden så får godkjenning for utskrift)

Finner du deler fra TTE du ønsker tilbud på, så er det bare å bruke delenr på TTE-sidene og legge til "000" så har du riktig delenr for vårt "Norske" delesystem.

Eks: Senkefjærer til Mr2, der står det AM27910, legg til 3 nuller (AM27910000) og du kan få hvem som helst deleperson til å finne priser til deg.

TTE har ikke noen TRD deler på lista si, men TRD http://www.trdusa.com i USA selger TTE deler. Hmmm, underlig.

Tidligere var det 2 Toyota-forhandlere i Norge som lagerførte og solgte TRD deler, men iflg andre på dette forum så er det mulig at disse ikke er så hjelpsomme lenger.

Trur jeg skal undersøke litt om dette i morgen.

:wink:

#80112  av 2000celica

Vi har sluttet som distributør for TRD.
Mvh
Terje Farnes
Farnes Bil as
Dette var svaret jeg fikk i fjor høst, derfor benytter jeg meg av Toyotas F1 team når jeg kjøper TRD deler. :)
Selv om TRD muligens kunne kommet min vei via Toyota Norge systemet, så sparer jeg meg for det påslaget de tross alt må ha for å drive butikk :P Jeg trives med å gå direkte til "kilden"

#80116  av sleeper

var innom toyta for ca 1 år siden og da sa de at TRD ikke skulle prod mere deler!!!!!!!!!
skjønte ingenting!

trur det var toyota et sted som solgte TRD deler for 2Ã¥r siden men de sluttet med det! :(

#80126  av tojo

Hva med Ramstad Bil på Mysen, dem har vært!/er? forhandler for TRD i Norge.
Har kjøpt TRD deler derfra,men det er en stund siden nå.
Har dem sluttet :?: :?

#80131  av sleeper

tojo skrev:Hva med Ramstad Bil på Mysen, dem har vært!/er? forhandler for TRD i Norge.
Har kjøpt TRD deler derfra,men det er en stund siden nå.
Har dem sluttet :?: :?
Det var det de het ja.... ringte ditt for ca 2 år siden og da hadde de akuratt sluttet og selge TRD!
kan jo hende de har begynt igjen da...!?