TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Litt smÃ¥morsom historie hentet fra MR2OC

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #80299  av Master

Ok i dont know if people are going to get mad at me for posting a stupid thing like this, but my Duece was invoved so i guess its ok!

Here we go!
I was just driving down county rd 5 (its a local road that is in my town) Its like a 30mph speed limit. Anyway there are these VW guys around town that think they are bad stuff, they are always talking up there stupid Jettas and Golfs. Well as i was driving i see a black VW with some rims, lowered ect.. like an 1/8th mile down the road coming my way, so im like whatever keep driving as im passing them there all just staring at my 2 (including the driver), i look back in my mirror to see if they wanted to rev motors (not race) you know! As soon as i look up in my mirror i see BAM!!! They rearend some guy in a white cargo van, i was laughing so f-ing hard, everybody was ok because they were only moving at about 25mph or so, im sure his car got a little messed up and he feels like a Tard. I cant wait to see these jokers next time so i can laugh at them. They should of not stared its impolite! He he.
Hope you enjoy!

#80307  av FireWalk

Det der har nesten skjedd med meg mange ganger.. men da er det damer jeg kikker på... :shock:

#80355  av sleeper

hadde jeg kjørt rundt i en stygg golf så hadde sikkert jeg syntes det var spennede med en mr2 som kom kjørende! :D

#80374  av GT_rider

Bra story :)

Ja har du en stygg golf (alle golfer er stygge i mine øyne) så er mr2 eksotisk ja..

#80390  av kaimagne

FireWalk skrev:Det der har nesten skjedd med meg mange ganger.. men da er det damer jeg kikker på... :shock:
Da jeg bodde i Hønefoss så gikk det en historie om en som på en varm mai-dag hadde kjørt over Fossen (brua i sentrum) og kjørt rett i ræva på en annen bil fordi han så ei dame som nettopp hadde funnet frem sine minste sommerklær gå på fortauet. Da han gikk ut av bilen og bort til han fremste, fikk han bare kommentaren: "Du så ho du også ja!"

Godt med forståelsesfulle sjåfører i trafikken... ;)

Kai Magne

#80391  av Fredrik

Øya på stilk og haka nedi fanget er ikke bra når man kjører! Sier bare; Lettkledde damer er trafikkfarlig :P

#80601  av jan-erik

kaimagne skrev:
FireWalk skrev:Det der har nesten skjedd med meg mange ganger.. men da er det damer jeg kikker på... :shock:
Da jeg bodde i Hønefoss så gikk det en historie om en som på en varm mai-dag hadde kjørt over Fossen (brua i sentrum) og kjørt rett i ræva på en annen bil fordi han så ei dame som nettopp hadde funnet frem sine minste sommerklær gå på fortauet. Da han gikk ut av bilen og bort til han fremste, fikk han bare kommentaren: "Du så ho du også ja!"

Godt med forståelsesfulle sjåfører i trafikken... ;)

Kai Magne
Jeg som kommer fra Hønefoss kan gå god for at den historien mest sannsynlig er sann ja. Holdt på å gjøre det samme selv der noen ganger. Rart med det, men det er mye flere pene damer i Hønefoss om sommeren enn ellers i året! Lurer på hvor de gjemmer seg om vinteren jeg...?

#80643  av Dalan

jan-erik skrev:Lurer på hvor de gjemmer seg om vinteren jeg...?
Ikke her ihvertfall... :cry:

#80651  av Anders gullstein

Ja, sant det... har sett en del pene damer i Hønefoss. Hønefoss er ikke akkurat noe pen plass i mine øyne, men damene er det ikke noe galt med :wink:

#81089  av FireWalk

hehe... Lettkledde damer er et stort problem om sommeren. Jeg har mistet tellingen over hor mange ganger jeg har kommet kjørende, for så å bli utsatt for disse blikkfangerene. For det er det de er. Blikkfang. De fanger blikket over en viss tid. Vi blir totalt paralysert og glemmer tid og sted. Det at vi sitter bak rattet på en dyr og skjelden sportsbil er et faktum som blir fortrengt rett som det er. I mange tilfeller våkner vi desverre ikke opp fra denne transen før vi smeller inn i bilen forran. Men som oftest går det bra, vi har som regel en kompis eller andre som siter på som roper ut: UÆÆÆÆ!!! STOOP!!! :wink:

For noen år siden så jeg en side med skademeldinger fra IF skadeforsikring. Der var det flere som hadde vært overaskende ærlige i sin utfyllelse av skademeldingen. Kort og presist. Jeg husker spesielt en der det stod noe sånt som:

"Årsaken til ulykken var en lettkledd blondine som stod og ventet på å krysse gaten mellom st. olavs gate og postbygget."

Så sant det er en mannlig saksbehandler som leser dette så skulle en tro at dette ikke vil føre til bonus tap da det jo HELT klart ikke er noe føreren kan lastes for. :lol:

Var det ikke i sommer som var at en undertøy modell hade stilt seg opp i trafikken i london? De hadde aldri hatt så mange trafikk uhell på så kort tid før. Folk kjørte rett inn i hverandre med tungen hengende ut av kjeften og slevet rennende ned på siden.. Det eneste som sørget for at kaoset ikke ble totalt er vel det faktum at det er en del kvinnelige sjåfører i trafikken også...

Nei... Flotte og lettkledde damer i trafikken er direkte farlig.

Hadde vi hatt støtfangere som var like effektive som dise blikkfangerene så hadde ikke blulking vært noe problem... :idea: