TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • kanal 24

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #80325  av sw20
 
har noen andre som har problemer med kanal24
mister nesten all lyd på venstre sida av sterioen min når e skrur på kanal 24.... er det bare i min bil??? eller er det noe alle har problem med...

det kan vel ikkje ver spilleren min.... (pioneer 7600 deh mp) eller noe...
da hadde dette problemet vel vert heile tida???
 #80347  av mr.two
 
sw20 skrev:har noen andre som har problemer med kanal24
mister nesten all lyd på venstre sida av sterioen min når e skrur på kanal 24.... er det bare i min bil??? eller er det noe alle har problem med...

det kan vel ikkje ver spilleren min.... (pioneer 7600 deh mp) eller noe...
da hadde dette problemet vel vert heile tida???
Hva skal du høre på den kanalen for ? Latterlig at de fikk konsesjon over kanal 4/p4, de har på lang nær ikke innfridd de lovord de hadde da de fridde til regjeringen...og når kanal4/p4 hver eneste dag kaprer fler lyttere ( kanal 24 snitter på rundt 350 000 og kanal4/p4 på ca 1 mill ) ja da kan vi rope hurra for den trangsynte regjeringen vi har, som selger skinnet før bjørnen er skutt ( for å ta det på godt norsk )

Nei, hør heller på en god CD.

 #80349  av Remi
 
er så enig med mr.two her.. Kanal24 e så jævla trasig at æ får ondt inni mæ hvergang æ dett borti 4 talle på radioen. så no har æ faktisk fjerna 4talle fraspillern :D men har den enda i firmabilen :roll:

 #80361  av sw20
 
sa ikkje at e brukte å høre på k24 heller...

bare lurte på hvorfor eller hvordan liden forsvinner på høgre sida av bilen
når e skrur på den kanalen....?
 #80369  av FireFox
 
mr.two skrev:
sw20 skrev:har noen andre som har problemer med kanal24
mister nesten all lyd på venstre sida av sterioen min når e skrur på kanal 24.... er det bare i min bil??? eller er det noe alle har problem med...

det kan vel ikkje ver spilleren min.... (pioneer 7600 deh mp) eller noe...
da hadde dette problemet vel vert heile tida???
Hva skal du høre på den kanalen for ? Latterlig at de fikk konsesjon over kanal 4/p4, de har på lang nær ikke innfridd de lovord de hadde da de fridde til regjeringen...og når kanal4/p4 hver eneste dag kaprer fler lyttere ( kanal 24 snitter på rundt 350 000 og kanal4/p4 på ca 1 mill ) ja da kan vi rope hurra for den trangsynte regjeringen vi har, som selger skinnet før bjørnen er skutt ( for å ta det på godt norsk )

Nei, hør heller på en god CD.
Kan ikke bli mere enig der gitt.

Men tilbake til org. spm: kan ha noe med hvor du er.. freq osv.

 #80402  av @lpher
 
sw20 skrev: bare lurte på hvorfor eller hvordan liden forsvinner på høgre sida av bilen
når e skrur på den kanalen....?
Wierd....akkurat den der varianten har jeg ikke hørt før...og jeg har hørt en HEL DEL :D


Forøvrig...helt enig med det som blir sagt om kanal 24 her....la oss håpe vi slipper dem på DAB nettet...slik at de dør ut av seg selv...når FM-nettet "tas ned" :D

@lpher

 #80447  av chris
 
kanal24 har aldri vært spilt i bilen min, og er heller ikke programmert inn i knappene. utenom da jeg kjeda meg og søkte på frekvensene.. og dumpa borti den i to sekunder..

enig med mr.two og @lpher..

 #80480  av Dalan
 
Vekke-radio'n min står på Kanal24..
Blir alltid vekt av Espen Lind eller no sånt no..
*grøss*

Effektiv måte å jage meg opp av senga på :lol:

 #80482  av erling
 
Har aldri hatt problemer med lyden når jeg hører på kanal24, hører ikke så mye på radio heller da...

Forresten, Atle Antonsen og Johan Golden, Kjetil & Kjartan show er på kanal24. Det er ikke akkurat dårlig. :wink:

 #80518  av FireFox
 
Dalan skrev:Vekke-radio'n min står på Kanal24..
Blir alltid vekt av Espen Lind eller no sånt no..
*grøss*

Effektiv måte å jage meg opp av senga på :lol:

Haha :lol: