TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny mr2!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #80335  av Oas

Da har jeg fått bilen. en sølv mr2 spyder.
pcen min har svidd cpu en så får ikke lagt opp bilder før om noen dager.
bilen har Team moon dual eksos, en fin pioneer cd spiller forsterker, basskase og senket 20mm

skal bestille så fort jeg får en pris med sending fra japanparts.com
Top secret bodykit og spirit carbon panser

så skal jeg ha et par 17 tommere og litt annet stasj, kommer til å legge allt inn i denne posten etter som jeg får det.

#80337  av jumbo

Grattis!!

#80357  av EilertseN

Kan jo ikke gjøre annet en å gratulere ! :)

#80358  av sw20

GRATULERER

#80359  av tojo

:D Grattis med ny bil :D Har du noen bilder :P

#80360  av Oas

Takk

følgte med denne spilleren og en liten bas og forsterker sammt han hade byttet ut standar høytalerene eller no

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118 ... w=detailed

har bare 2 dårlige biler fra mobilen sakl legge dem inn nå

#80371  av GT_rider

Gratulerer. Gammel??

#80372  av Oas

2000 model med bare 32 000 på telleren

#80376  av Oas

bare 3 bilder med dårlig kval var så mørkt og hade bare mobilen og ta bilde med
Vedlegg
Bilde(267).jpg
Bilde(267).jpg (150.55 kiB) Vist 263 ganger
Bilde(266).jpg
Bilde(266).jpg (144.5 kiB) Vist 259 ganger
Bilde(265).jpg
Bilde(265).jpg (117.24 kiB) Vist 258 ganger

#80385  av kaimagne

Jeps, det var den jeg så i Moss her om kvelden ja! Grattis med ny bil! Pen er den, selv om den er sølv og ikke rød... ;)
Tror du gjorde et aldri så lite røverkjøp der, i den grad bilkjøp er noe man kan tjene penger på som privatperson... :?

Kai Magne

#80387  av Fredrik

Gratulerer med smooth bil! :D

#80414  av @lpher

Grattis med ny bil ja! :D MED fet spiller også jo! Damn!...der røyk det salget! LOL :D

@lpher

#80416  av CrazyKnight

Ahhhh.... Gamle bilen min!! Savner den allerede!! He he... Kan jo ikke si meg enig i annet enn at du har gjort et røverkjøp! He he... Visste ikke at du var aktiv her. Lenge siden jeg har vært her inne selv.

Og Alpher, jeg skal jo ha meg ny bil selv, så kanskje du får et oppdrag allikevel! :wink:

Vel, godt at den har havnet i hendene på en entusiast. Ta godt vare på den, den har gitt meg 20000 kilometer med ufattelig glede!!!

CrazyKnight
-litt sentimental nå! He he...

#80423  av Oas

CrazyKnight skrev:Ahhhh.... Gamle bilen min!! Savner den allerede!! He he... Kan jo ikke si meg enig i annet enn at du har gjort et røverkjøp! He he... Visste ikke at du var aktiv her. Lenge siden jeg har vært her inne selv.

Og Alpher, jeg skal jo ha meg ny bil selv, så kanskje du får et oppdrag allikevel! :wink:

Vel, godt at den har havnet i hendene på en entusiast. Ta godt vare på den, den har gitt meg 20000 kilometer med ufattelig glede!!!

CrazyKnight
-litt sentimental nå! He he...

takk for kjøpet foresten, kjempe fin bil og kjempe fornøyd eier :D