TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kan jeg ha ødelagt no????????

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #80600  av sw20

halays.... :D

demonterte spedometeret på bilen min i dag, for å lakke det med aluminium.... 96,6 % aluminium på spraybox...... blei drittrått 8)
åsså fikk e bytta noen pere...

men da e skulle sette ting sammen igjenn hadde e eller noe fåt bensin tank måleren til å gå opp på fult....

dytta den sakte og forsiktig ned på null igjen og kobla til alt igjen... da gjekk den opp på halv tank (litt under..) noe som stemte bra for e fylte for 216kr eller noe i går!

men no har e kjørt 3 mil etter det og måleren har ikkje flytta på seg
burde ikkje det ha gitt utslag???

eller e det bare e som e litt hypokonder?????

en anna ting... har ikkje besinmåleren altid blitt stående på samme nivå etter at man skrur av tenninga??? gjjer det no og.. men blei lit usikker på om den alltid har gjort det??????+ :oops:

#80609  av EilertseN

neida.. bensinmålern detter ikke ned forde om du slår av tenninga..den står sånn uansett..

#80614  av sw20

ja var det e trodde... men gidder bare ikkje å gå tom for bensin...
burde ikkje e ha merka noen bevegelse på nåla etter 3 mil???

eller kansje ikkje... e e bare litt over nervøs for at noe skal vere med bilen min??? :shock:

#80620  av Kaizern

Spørs om du har kjørt 3 harde mil eller 3 bestemor mil :)

Hvis du fylte for 200kr, så skal det jo grovt holde ihvertfall 18 mil.. Så når du har kjørt en 10-12 mil og nåla ikke har flytta på seg, kan du begynne å bli litt nervøs :lol:

#80632  av sw20

har vert ganske fin kjøring..... regna jo så mye her at vindusviskerane ikkje tar unna på fult!!!!!!!!! :oops: så e e vel bare overnervøs....

#80914  av FireWalk

Når du er ferdig med den bilen din kommer jo bilene i "pimp my ride" til å blekne i forhold... :P Hva blir det neste? girkule i rent gull? hehe..

#80920  av sindrejl

FireWalk skrev:Når du er ferdig med den bilen din kommer jo bilene i "pimp my ride" til å blekne i forhold... :P Hva blir det neste? girkule i rent gull? hehe..
øøøy.. det var en god ide :P

#81223  av TrustNo1

Er det ikke egentlig bare få fylle full tank for å se om måleren fortsatt er i orden?
Bare en tanke....
:)

#81226  av sw20

alt funker som det skal..... ... men ikkje emty lyset... hva er det som får det til å lyse?????

det fungerte ikkje før heller! men no e ivertfall pera skifta??????
kan det vere bryteren??? eller :?:

#81365  av FireWalk

og du sier det bare er problemer med MIN bil... :lol:

har du fått ordnet det med rykkingen da? funnet ut hva det var?

#81369  av sw20

ja det er plugg ledningene og den driten der,,,,

bare problem med min bil....hehe du har ikkje komt over den der asså.... :D

#81372  av FireWalk

hehe... Nei jeg husker alle fakta jeg blir utsatt for.. :P