TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mvpmotorsports

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #80636  av 2fAst

noen som har handla derfra???som har no tips.......ett eller annet som gjør at jeg ikke får fullført bestillinga :roll: mmm :?:
 #80677  av Qee

2fAst skrev:noen som har handla derfra???som har no tips.......ett eller annet som gjør at jeg ikke får fullført bestillinga :roll: mmm :?:
har bare hørt positive ord om dem, blant annet har flere her på forumet bestilt fra de, og alt har gått veldigt bra.

Er selv i kontakt med Dusty på mvp, kommer nok til og bestille veeeldig mye derfra innen en kort tid.

Hva skal du bestille.

#80688  av 2fAst

okai...mmm...!skjer ett eller annet når jeg kommer til den siste sia,der du kan velge hvordan du vill betale og hvordan pakka ska bli sendt......kommer ikke videre derfra :?:
tenkte å bestille TRD speedo 320km/h og clear front turn signals(93-98supra)

vor mye er porto å sann fra statene a?? :roll:

#80707  av Qee

2fAst skrev:okai...mmm...!skjer ett eller annet når jeg kommer til den siste sia,der du kan velge hvordan du vill betale og hvordan pakka ska bli sendt......kommer ikke videre derfra :?:
tenkte å bestille TRD speedo 320km/h og clear front turn signals(93-98supra)

vor mye er porto å sann fra statene a?? :roll:
hmm jeg har kanskje plass i eskene jeg skal ha over fra mvp tilfelle du vil spare porto, hvis han har det på lager tar det ca 1 uke fra han sender til du mottar!

men igjen så har jeg ikke fastsatt datoen enda, men ser for meg i skiftet jan/feb.

#80717  av cameleon

Tror ikke du skal være redd for å ikke få noe fra de i alle fall. Det er vel en av de få plassene det sies at det er skikkelig :wink:

#80747  av Ninjamannen78

Har også meget positiv erfaring med MVP. Dusty Ruler.

#80786  av 2fAst

Qee:okai...det hadde jo vært knall,kan ikke du gi meg beskjed da vettu,når du nærmer deg bestilling :)

#80821  av 2000celica

Ninjamannen78 skrev:Har også meget positiv erfaring med MVP. Dusty Ruler.
ENIG
Dusty er serviceminded som få- står på og jobber både 14 og 16 timers dager. Har han ikke konkurransedyktige priser på alt, så skaffer han det meste.
Har en sending på vei hit nå ! 8)

#80838  av celicat23

Dusty hos MVP er, som blir sagt, helt konge. Aldrig kommet over noen som er like opptatt av å gi bra service som han.

Grunnen til at du ikke får fullført bestillingen din ONLINE er (som det står på siden) at du vil bli kontakten pga det kan ikke regnes ut pris for frakt online.

http://www.mvpmotorsports.com

Konge sjappe.

#84474  av kake

Kan ikke anbefale de der når de ikke svarer på mail.

#84560  av Ninjamannen78

kake skrev:Kan ikke anbefale de der når de ikke svarer på mail.
Sikker på at mailen din kommer frem? Hadde virus på PC`en engang, og da ble mailen min slettet av antivirus programmet deres. Har ellers kun positiv erfaring med MVP:

#84570  av celicat23

Skjedde det samme med meg ett par ganger. Bruker hotmail, og det er jo like pålitelig som ku med alzheimers. Sendte mail på nytt etter å ikke ha fått svar, og fikk svar med en gang. Problemet var bare at det ikke hadde kommet frem.

MVP er KONGE sjappe!

#84687  av kake

Ninjamannen78 skrev:
Sikker på at mailen din kommer frem? Hadde virus på PC`en engang, og da ble mailen min slettet av antivirus programmet deres. Har ellers kun positiv erfaring med MVP:
Jepp, ingenting i veien her, det er bare det at han ikke svarer :/

#84714  av mr.two

Jeg sendte nettopp mail ( 1 time siden ) og fikk for 5 min siden svar. MÃ¥ ha skjedd noe med mailen din tror jeg, for han virker ikke som den som overser noen ( men skal aldri si aldri )

Og angående prisene på Mvp, Blitz boostcontrolleren jeg bestilte koster 1400 ,- mindre der enn på Mtte..Synes de holder et bra prisnivå.

#84759  av Ninjamannen78

Prøv å ring, de begynner på jobb klokken 16 eller 17 etter vårs klokke. Er ikke så dyrt å ringe til USA heller.