noen som har handla derfra???som har no tips.......ett eller annet som gjør at jeg ikke får fullført bestillinga
mmm 

2fAst skrev:noen som har handla derfra???som har no tips.......ett eller annet som gjør at jeg ikke får fullført bestillingahar bare hørt positive ord om dem, blant annet har flere her på forumet bestilt fra de, og alt har gått veldigt bra.mmm
2fAst skrev:okai...mmm...!skjer ett eller annet når jeg kommer til den siste sia,der du kan velge hvordan du vill betale og hvordan pakka ska bli sendt......kommer ikke videre derfrahmm jeg har kanskje plass i eskene jeg skal ha over fra mvp tilfelle du vil spare porto, hvis han har det på lager tar det ca 1 uke fra han sender til du mottar!![]()
tenkte å bestille TRD speedo 320km/h og clear front turn signals(93-98supra)
vor mye er porto å sann fra statene a??
Ninjamannen78 skrev:Har også meget positiv erfaring med MVP. Dusty Ruler.ENIG
kake skrev:Kan ikke anbefale de der når de ikke svarer på mail.Sikker på at mailen din kommer frem? Hadde virus på PC`en engang, og da ble mailen min slettet av antivirus programmet deres. Har ellers kun positiv erfaring med MVP:
Ninjamannen78 skrev:Jepp, ingenting i veien her, det er bare det at han ikke svarer :/kake skrev:Kan ikke anbefale de der når de ikke svarer på mail.Sikker på at mailen din kommer frem? Hadde virus på PC`en engang, og da ble mailen min slettet av antivirus programmet deres. Har ellers kun positiv erfaring med MVP:
kake skrev:Kan ikke anbefale de der når de ikke svarer på mail.Jeg sendte nettopp mail ( 1 time siden ) og fikk for 5 min siden svar. Må ha skjedd noe med mailen din tror jeg, for han virker ikke som den som overser noen ( men skal aldri si aldri )