TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Delenr. til TOYOTA verkstedsbøker for MR2!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #7096  av RumpShaker

Heisann alle som har ventet på dette!
Her er alle bestillingsnummer og priser til bøkene eg kjøpte (dekker alle revisjoner):

*RM396E -> 305,-
*RM182E -> 157,-
*RM379E -> 108,-
*RM282E -> 67,-
*RM535E -> 48,-
*EWD106F -> 53,-
*EWD082Y -> 125,-

PS! Prisene er uten moms, legg til 24%!!!

#7101  av CelicaTurbo

hm, overraskende lav pris da.. kanskje jeg skal undersøke for GT4 da?

ellers: trodde ikke "vanlige" brukere hadde lov til å sette topic som "sticky" jeg? :shock: Denne gangen var det jo klart nyttig men egentlig burde jo jeg ha kontrollert slik alene da, eventuellt sammen med moderatorer. Jeg tenker på faren med misbruk så klart.. reklame osv..

#7106  av @lpher

CelicaTurbo skrev:hm, overraskende lav pris da.. kanskje jeg skal undersøke for GT4 da?

ellers: trodde ikke "vanlige" brukere hadde lov til å sette topic som "sticky" jeg? :shock: Denne gangen var det jo klart nyttig men egentlig burde jo jeg ha kontrollert slik alene da, eventuellt sammen med moderatorer. Jeg tenker på faren med misbruk så klart.. reklame osv..

oki..jeg lover å ligge unna å legge inn snikreklame ;-)

@lpher

#7145  av CelicaTurbo

Det er nå ikke de faste brukerne jeg er bekymret for :)

#9516  av Bjørni

RumpShaker: Du kunne ikke tenke deg å skrive hva de forskjellige bøkene heter i tillegg til delenummeret?

#9520  av RumpShaker

Skal se om jeg får gjort det i løpet av dagen Bjørn... :wink:

#18939  av kennethx

hmm, den dagen ble lang gitt

#18956  av Bjørni

Der kom du meg i forkjøpet kennethx :D

#18986  av RumpShaker

Sjekk hjemmesiden min da... :D

#34351  av k_one

noen som har en verkstedmanual til en mk3 mr2?
mitt lokale toyota verksted er veldig lite til hjelp på akkurat det området.....

#49136  av CelicaTurbo

paladin: den kommentaren hadde vel ingenting med denne diskusjonen å gjøre men var heller rettet til noe av innholdet på RumpShakers hjemmeside, i tillegg er diskusjonen nesten ett halvt år gammel.. og, til sist og ikke minst: personer som skader bilen sin kan fint være interessert i gule blinkere, det er også noen som liker gule blinkere bedre enn hvite. La det være opp til kjøpere å vurdere om salget hans er aktuellt, om du ikke synes det er aktuellt så la være å kommenter det :?

#54115  av k_one

jeg har nå fått 3 mk3 verkstedbøker i hende(etter lang,lang ventetid....)
så hvis noen lurer på noe så kan jeg prøve å være behjelpelig iallefall(but watch out,i'm no mechanic, så det blir vel bare høytlesning..hehe)

#81481  av mr.two

Var innom Toyota idag for å handle litt verkstedbøker...Boka til 3gen. 3S-GTE var visstnok utgått, delenr RM398E, og det var også boken til 3S-GE med 156hk delenr RM165E...Eneste han kunne skaffe var 3.gen 3S-GE, den skulle han ha 509,- og måtte nok vente en god stund for den var ikke på lager i Europa.

#81512  av tojo

509,- norske kroner :roll: ...Det var dyrt det(god avanse :wink: )