Hva er delenr til delenr til denne dingsen ? http://www.turbomr2.com/MR2/HowTo/Suspe ... 52_IMG.JPG
( På toppen av støtdemperne forran )
( På toppen av støtdemperne forran )
CelicaTurbo skrev:TRD dempertopper hos fensport koster £43 for stykket ihvertfall.. jeg har disse på montert i min Celica og er absolutt fornøyd, men jeg vet ikke hvordan disse kan sammenlignes med orginale dempertopper..Hm.. har også tenkt på det der.. ossn er fensport som firma,verdt å stole på ? Hva betalte du i frakt til norge for dine? og hvor lang tid tok det før du fikk dem ?
EilertseN skrev:Har aldri hatt noen problemer med Fensport, men hadde derimot problemer med fraktselskapet brukt på denne forsendelsen. Jeg bestilte en god del stasj og dermed ble ikke vanlig postgang brukt, og det skapte en del forsinkelser og noe ekstraarbeid gitt. I tillegg var det "backorder" på disse toppene (og noen foringer jeg bestilte) så det tok noen uker før dem sendte varene, men normalt når jeg har bestilt fra Fensport har jeg hatt varene etter 3-4 dager.CelicaTurbo skrev:TRD dempertopper hos fensport koster £43 for stykket ihvertfall.. jeg har disse på montert i min Celica og er absolutt fornøyd, men jeg vet ikke hvordan disse kan sammenlignes med orginale dempertopper..Hm.. har også tenkt på det der.. ossn er fensport som firma,verdt å stole på ? Hva betalte du i frakt til norge for dine? og hvor lang tid tok det før du fikk dem ?