TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• RealPower?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #81729  av Ronny

Noen som har handlet ifra RealPower i Danmark og har gode/vonde opplevelser ifra dem??
MVH Ronny

#81741  av tojo

Har ikke selv handlet derfra,men har bare hørt positive ting om dem. :wink:

#81830  av sleeper

kan vel handle mellom toyparts istedenfor da? samme delene, men vet ikke helt med prisene!
ring han og spørr!

#81842  av Ronny

Har snakket med han, men han skulle ha rundt 15.000 for en agze, uten utstyr. Syns det ble litt drøyt. Jeg har alt det andre (ledningsnett, kompressor,ecu osv) ifra den forrige motoren som skar seg.

#81854  av TOYPARTS

Ronny skrev:Har snakket med han, men han skulle ha rundt 15.000 for en agze, uten utstyr. Syns det ble litt drøyt. Jeg har alt det andre (ledningsnett, kompressor,ecu osv) ifra den forrige motoren som skar seg.
da kan du jo kjøpe for 13 av Egon istedenfor :wink: :wink:

#81868  av Ronny

Jepp, stemmer at Egon tar 10000 +mva, men dette er komplett motor med alt utstyr. Fikk pris av han for noen mnd siden på motor uten utstyr på 5000 danske kr. Han har ingen "løse" agze inne nå og for noen måneder siden pussa jeg opp kjk og bad og hadde derfor ikke 50 øre til overs :cry:

#81878  av TOYPARTS

Ronny skrev:Jepp, stemmer at Egon tar 10000 +mva, men dette er komplett motor med alt utstyr. Fikk pris av han for noen mnd siden på motor uten utstyr på 5000 danske kr. Han har ingen "løse" agze inne nå og for noen måneder siden pussa jeg opp kjk og bad og hadde derfor ikke 50 øre til overs :cry:
Egon har en liggende til 13, agze er blitt jæ.... vanskelig å få tak i, det er faktisk blitt så vanskelig at Egon har sagt til en av sine nye leverandører at han skal ha alle agz som de kommer over og at det ikke spiller noen rolle hvor mange det er.

MVH Erik