c2gas på ecelica, lagger skikkli kit til 12 000 uten sending, sakl prøve og finne linken til en video av en mr2 mk2 som de har mekka, han bor i ungarn. Og er han som også står for det beste turbo sette for celica mk3 han eier selv en celica med stage 3 turbo og lambo dører. De er ikke helt perfekte på celicaen men det virka som det ikke var noe serligt bedre ut, etter mye snakk om dette på ecelica.
Og mr2 lambo dørene hans så enda bedre ut en celica dørerene, han har også oppgradert celica kite i vertfall mangen ganger så de burde vel vere bra nok nå.
Det jeg hvet om var i vertfall at de første kitta til celicaen hadde for stive dempere så de vakkla for mye, så var det noe med et av ledda i mekanismen som var for svake, men han sendte ut nye ledd som var forsterket til alle som hade kjøpt kite, han ga også tilbud til og bytte ut alle dempere han hade solgt til ny for kunn prisen av sendingen.
men skal se om jeg finenr videoen.
Edit:
http://www.c2power.com/?menu=3&submenu=1&id=4
her er det var billigere en jeg trode og, de er i vertfall bedre en universal kita du finner rundt om kring og butikken deres har bare bra rykte.
nederst på siden er det 2 videoer.