TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Salg av audiobahnsupra stereo

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #82701  av mr.ourom
 
Vurderer å selge audiobahnsupra installasjonen min.Kontakt meg for info hvis dette er interessant til din mkiv supra.Den er komplett med forsterkere og 2stk 10"sub,2x300w til frontsystem+2x800 til audiobahn bassene.Det spiller meget bra.Alt er bygd i glassfiber.

 #82742  av @lpher
 
WOW!! :D Jeg lurte på hva du hadde planlagt å gjøre med anlegget som er på vei ut ja :)

Til de som eventuelt måtte være interesert...Jeg kan personlig gå god for både finish og lydkvalitet på dette oppsettet! :)

Btw..Are...hva er det som er på "vei inn i bilen" nå da? :)

@lpher

 #82764  av tojo
 
Bilder av den rålækkre stereoen :D :
(Takker @lpher for et meget godt bildegalleri av MKIV :D )
Bilde
Bilde

 #83215  av 2fAst
 
pris??send meg gjerne på pm :D

 #83328  av QicSilver
 
Heeeelvede! Kan noen være så snill å fortelle meg hvordan man fixer så snaxent oppsett? Jeg har ikke peiling på glassfiber, og er nok ikke alene..

Det er ikke noen ts-ogn medlemmer som ordner så fine oppsett som har lyst å ta oppdrag?

Tanke: Det må ha vært en del hodebry å få riktig størrelse på kassen til bassen..(?)

 #83335  av Christoffer
 
Kan jeg få vite hva dere gjør når dere parkerer på div. offentlige steder og utenfor kjøpesentre?


BTW: var meget pene saker det derre... ser at det er Audioplanet forsterkere ;)

 #83459  av @lpher
 
Christoffer skrev: Kan jeg få vite hva dere gjør når dere parkerer på div. offentlige steder og utenfor kjøpesentre?
Lar være...å parkere på slike plasser? :D Neida...jeg for min del har det originale trekket til å dekke over godisen i bagasjerommet når jeg en sjelden gang må parkere bilen uten direkte tilsyn :) Alarm og en velvalgt parkeringsplass er nok alfa og omega her ja :)
Christoffer skrev: BTW: var meget pene saker det derre... ser at det er Audioplanet forsterkere ;)
Planet Audio ihvertall :D

@lpher

 #83460  av @lpher
 
QicSilver skrev: Heeeelvede! Kan noen være så snill å fortelle meg hvordan man fixer så snaxent oppsett? Jeg har ikke peiling på glassfiber, og er nok ikke alene..
Det er for kostbart for de fleste vanlig dødlige å få oss til å utføre slike ting...derfor er heller ikke vår kunnskap om bygging i glassfiber up to date heller er jeg redd :)
QicSilver skrev: Det er ikke noen ts-ogn medlemmer som ordner så fine oppsett som har lyst å ta oppdrag?
Dont look at me ihvertfall :D
QicSilver skrev: Tanke: Det må ha vært en del hodebry å få riktig størrelse på kassen til bassen..(?)
Ingeting er som kjent umulig :)

@lpher

 #83474  av mr.ourom
 
Vi bygger etter ønske ved vårt verksted i elverum.
Jeg og en til samarbeider om støping/lakkering.
Det kan være alt fra instrumentholdere til basskasser.
Vi kan levere pakkeløsninger med komponenter som vi også selger til meget gode priser. :twisted: :twisted: