TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• forsikring, mk1

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #83195  av memo

skal kjøpe en mk1 som bruksbil...

hva betaler dere i forsikring på mr2 mk1?
jeg er 21, kjørt skadefritt osv... trenger bare ansvar..

#83201  av Tor

Ring og sjekk de har som oftest kveldsåpent eller så går du på internett sidene deres og bergner :)

#83206  av Mr2Nyter'n;p

Mk1 er en finfin bruksbil :D :D Jeg har 70%bonus, er 21 og betaler 6000kr i året med 12000km kjørelengde og delkasko... Dette er i sparebank 1... Gjensidige er ikke aktuelt for meg og deg.. Vi er for unge for de vanvittige kreftene i mk1 i følge dem :wink:

#83231  av Mr2 Mk2

Mr2Nyter'n;p skrev:Mk1 er en finfin bruksbil :D :D Jeg har 70%bonus, er 21 og betaler 6000kr i året med 12000km kjørelengde og delkasko... Dette er i sparebank 1... Gjensidige er ikke aktuelt for meg og deg.. Vi er for unge for de vanvittige kreftene i mk1 i følge dem :wink:
jeg har gjensidige,og har bilen på meg selv.Med 20.000 i kjørelengde delkasko,og betaler 8k.

#83254  av Mr2Nyter'n;p

Hmm... Jaja... Da har jeg vel snakket med feil kundebehandler... Uansett... Skal ikke drifte off topic jeg.. :) Drifte... Ohh.. :D

#83264  av sindrejl

Mr2Nyter'n;p skrev:Mk1 er en finfin bruksbil :D :D Jeg har 70%bonus, er 21 og betaler 6000kr i året med 12000km kjørelengde og delkasko... Dette er i sparebank 1... Gjensidige er ikke aktuelt for meg og deg.. Vi er for unge for de vanvittige kreftene i mk1 i følge dem :wink:
det var vanvittig dyrt.. jeg har 40% bonus, betaler 7400 og har 20.000km.. merkelig.. er jo hos sparebank1 :(

anyone memo, anbefaler gjensidige som billigst :)

#83269  av memo

har dem til vanlig ja... mr2 sto bare ikke på nettsiden deres.. får ta en telefon dit i morgen å sjekke... takk for hjelp :)

#83276  av Amund

hadde 20k km, delkasko, 70% bonus. 5k i året. var da 22.

#83322  av FireWalk

MR2 som Bruksbil ? hva kan den brukes til da? med mindre du kun BRUKER bil til å trekke damer.. eh.. DAME og sånt da... :p

jeg var på posten for å hente en pakke med min MK2... den var akkurat for stor til å få plass i bagasjerommet.. og ikke fikk den plass i setet forran heller.. stod og klødde meg i hodet og måtte til slutt ringe en kompis... det så nok litt teit ut der jeg stod med den svære pakken ved siden av en liten sportsbil.. mange som stoppet opp og kikket litt... hehe... Så noen ideell bruksbil er jeg ikke enig i at det er! :p men en artig LEKEBIL er det jo! :wink: hehe..

#83329  av Amund

har hatt mr2'en som bruksbil i over 2 år, og har i de fleste tilfeller fått plass tildet jeg trengte. har tilogmed vert på en lengre bilferie, full opppakning for 2 stykker. er tilogmed plass til ALLE 4 vinterdekka i bilen!

#83336  av memo

har hatt mr2 før jeg, så jeg vet hva jeg går til... har aldri savnet flere seter eller mer plass :)

#83420  av lexusmann

Amund skrev:har hatt mr2'en som bruksbil i over 2 år, og har i de fleste tilfeller fått plass tildet jeg trengte. har tilogmed vert på en lengre bilferie, full opppakning for 2 stykker. er tilogmed plass til ALLE 4 vinterdekka i bilen!
Hvordan gikk det til da?????? Må ha vært noen VELDIG små dekk..... :D
Hvordan gikk/går det med prosjektet ditt da? Så oppussingsbildene på profilen din...

#83425  av memo

fikk tilbud fra gjensidige idag, 11.500 fullkasko, 7000 delkasko...
har 40% bonus

#83470  av Amund

lexusmann skrev:
Amund skrev:har hatt mr2'en som bruksbil i over 2 år, og har i de fleste tilfeller fått plass tildet jeg trengte. har tilogmed vert på en lengre bilferie, full opppakning for 2 stykker. er tilogmed plass til ALLE 4 vinterdekka i bilen!
Hvordan gikk det til da?????? Må ha vært noen VELDIG små dekk..... :D
Hvordan gikk/går det med prosjektet ditt da? Så oppussingsbildene på profilen din...
1 fremme, 3 inne i bilen, orginal dekk dimensjon. går som et skudd 8)

#83473  av cameleon

Så lenge man får en person i bagasjerommet så er jeg fornøyd jeg hæ hæ hæ :P