Glad jeg ser nedi motorrommet minst 1 gang daglig ettersom jeg i går så at ene bolten i reg-reim dekselet var borte... Var da en glipe så man så rett ned på ehm.. kamhjulene eller hva det heter.. Fikk satt i en ny bolt, men alikevel er det en glipe midt på dekselet... Dette er oppe på dekselet.. Ikke stor glipe da... 1mm max... Ser jeg godt etter ser jeg rett ned på kam-hjulene.. (Hvis det heter det)
Sikkert vært sånn før og, men jeg vil ha det heeelt tett... Eneste som slipper inn i glipen er jo vann og støv da, men alikevel... Hva kan jeg bruke for å tette her? Og ja, jeg har gummipakninga og den er hel og fin...
Tenkte på bare å skjære til litt power-teip og legge over jeg... Dette blir vel litt jalla kanskje... Er det fali' med liten glipe og hvordan fikser jeg det er vel det jeg i bunn og grunn lurer på

Tenkte på bare å skjære til litt power-teip og legge over jeg... Dette blir vel litt jalla kanskje... Er det fali' med liten glipe og hvordan fikser jeg det er vel det jeg i bunn og grunn lurer på

- 90' Mercedes 300TE (Skatten)