TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ST 205 goa bilar det..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #85589  av GT4-R

Tänkte jag skulle skriva lite.. alltid kul med strorys, som ni kanske vet så gillar jag japanska urverk... och då speciellt då Celica och Lexus.Håller ju på att trima min st 185a och som vanligt så har det spårat ur och den ska bli riktigt snabb. :twisted:följ på projekt här på http://www.JRM-RACING.SE eller min sida http://www.GT4-R.COM

Tyvärr så lär man ju tänja hungern att ha en kul bil ..ja Lexusen helt ok men 4wd 245hk är så mycket roligare. Så letar på webben efter en fin 205a hittade en svart skönhet med endast 5000 mil Via min kontakt söder ut...så blev det att hämta den till den nya ägaren i Sverige.Tvärr så kunde man inte hålla sig, så nu har det letadas upp en Blå 205a 7500mil en ägare. Får se om jag behåller denna.

Denna bil st 205 såldes i Sverige men inte i några större upplager... pris när den kom 94 låg kring en Halv miljon :shock:

Här har ni lite bilder..

Detta är den finaste jag har hittad hittils vilken Pärla
Bilde

Bilde

Denna blåa enda färgen ex i sverige
Bilde

Bilde

Mvh HÃ¥kan GT4-R

#85614  av CelicaTurbo

meget pen.. kunne tenkt meg en slik ja :)

#85640  av GT_rider

Den dagen jeg får pengene til å yngle litt mer enn de gjør nå. Den dagen skal jeg invistere i en slik :D

#85684  av lexusmann

245 hk og 4hjulstrekk må fungere i en slik bil, ja.... Grattis!!!!
Mycke pent :D

#85695  av maxgets

feit bil! 8)

#85697  av Ã¸xseth

hva er det som er så bra med en gt4???? jeg hadde knust han med camryen min :roll:

#85724  av GT4-R

Shyggen skrev:Hur mycket måste man betala for en slik i Sverige.. :) måste kolla upp..
Ca 150-200 sek tusen i sverige

min blåa 150.000 sek its for sale

#86791  av Dviper

øxseth skrev:hva er det som er så bra med en gt4???? jeg hadde knust han med camryen min :roll:
Ha det ville jeg gjerne ha sett..
;)

Grattis med bilen.. Klin lik min GT four..

#87523  av GT4-R

här är en bättre bild på min Italien bil

Bilde