TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• da begynner pÃ¥meldinga til innercity meet 2005 pÃ¥ youngstorg

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #85719  av turbo

da begynner påmeldinga til innercity meet 2005 på youngstorget 14 mai

Vi er da ute etter "styla" biler, da dette er en utstilling for folket..

her er noen bilder fra fjorårets innercitymeet, vi regner med at det blir ENDA bedre i år, og at vi er like heldige med været som i fjor

http://www.bilstyling.net/innercitymeet/

noe dere lurer på så send en pm eller legg inn et innlegg her.

eller send mail, med bilder og info til

Christian@bilstyling.net

Mvh

Christian
http://www.BILstyling.net
Vedlegg
icm05_mail2.jpg
icm05_mail2.jpg (107.64 kiB) Vist 2632 ganger

#89105  av 2r-e-rik

du kan sikkert ta med min...
men det kommer ikke på tale at jeg skal kline på masse stygg plast...
da må du ta den orginal som den er...

#89135  av ErikG

Er midt i russetia!!! Ellers kunne jeg sikkert kommet. Er det noe krav om hvordan bilene må være. Må de være "værst"?

#89213  av chris

hva med markus og jan-erik.. som var med i fjor ?

#89215  av alpinelexus

skulle gjerne har vist at bilen ble ferdig før jeg meldte meg på noe, men morro hadde det vært

#89216  av turbo

bare sende meg en mail, så tar vi det derfra:)

#89423  av jan-erik

chris skrev:hva med markus og jan-erik.. som var med i fjor ?
Mulig jeg stiller om jeg ikke har fått solgt bilen innen den tid. Får håpe opplegget er litt bedre enn i fjor, da det var veldig få stands der, og heller ikke så mange biler. Vi koset oss likevel vi, med en utepils (i god tid før vi skulle kjøre hjem selvsagt) og litt mat på uterestauranten der.

#89427  av alpinelexus

Snakket med powerzone i stad og lars lovet at jeg skulle få delene mine i god tid før dette. Kan sende deg en mail av bilen på hvordan den så ut i fjord og med hva som har skjedd og kommer til og skje!!

#89446  av turbo

jan-erik skrev:
chris skrev:hva med markus og jan-erik.. som var med i fjor ?
Mulig jeg stiller om jeg ikke har fått solgt bilen innen den tid. Får håpe opplegget er litt bedre enn i fjor, da det var veldig få stands der, og heller ikke så mange biler. Vi koset oss likevel vi, med en utepils (i god tid før vi skulle kjøre hjem selvsagt) og litt mat på uterestauranten der.
Selvfølgelig:) med tanke på pilsen.. i år Blir det veldig mange flere biler Bra styla biler, og flere stands. håper på rundt 100 eller flere..
så håper dere kommer i år og og tar kanskje to pils og koser dere med fete biler:)

#89447  av turbo

alpinelexus skrev:Snakket med powerzone i stad og lars lovet at jeg skulle få delene mine i god tid før dette. Kan sende deg en mail av bilen på hvordan den så ut i fjord og med hva som har skjedd og kommer til og skje!!
_Det høres flott ut.. bare send meg en mail du så går nok dette bra:)

#89461  av celicat23

alpinelexus skrev:Snakket med powerzone i stad og lars lovet at jeg skulle få delene mine i god tid før dette. Kan sende deg en mail av bilen på hvordan den så ut i fjord og med hva som har skjedd og kommer til og skje!!
Lykke til.

#91745  av turbo

kom igjen folkens:) må få med litt flere toyotaer:)

#91746  av turbo

kom igjen folkens:) må få med litt flere toyotaer:)

#97967  av ErikG

Som jeg sa på 200 treff i går så vet jeg ikke. Må få festa på den stylingen som har løsna litt. Koster det noe??? Skal prøve og få det til, hadde jo vært morro. Sender en PM når jeg har festa stylingen, vet du om Horvald skal??