TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VPC enheten ???

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #90122  av pmg

Det satt en slik enhet i bilen min da jeg fikk den, har lett litt rundt på nettet nå men ikke funnet ut hva den ekstra kabelen er til. Slik det er koblet i min bil så er det kun den ene kabelen som er i bruk.
Noen som har noe info om dette?
 #90124  av TOYPARTS

pmg skrev:Det satt en slik enhet i bilen min da jeg fikk den, har lett litt rundt på nettet nå men ikke funnet ut hva den ekstra kabelen er til. Slik det er koblet i min bil så er det kun den ene kabelen som er i bruk.
Noen som har noe info om dette?
Det er et system som er gått ut for et par år siden (Vein pressure controller), vet desverre ikke hvordan den fungerer, men har du luftmengdemåler på motoren? det er et system som ble brukt til å fjerne denne med.
 #90129  av @lpher

TOYPARTS skrev: Det er et system som er gått ut for et par år siden (Vein pressure controller), vet desverre ikke hvordan den fungerer, men har du luftmengdemåler på motoren? det er et system som ble brukt til å fjerne denne med.
Stemmer det ja...var en slik en på Stokvik's Supra også...sjekka det opp for ham hvilken funksjon den hadde :)

@lpher

#90303  av pmg

fant det ut. var vist bare en kabel som ikke satt ordentelig i. og vips der kom det litt mere effekt :)

#90322  av @lpher

pmg skrev:fant det ut. var vist bare en kabel som ikke satt ordentelig i. og vips der kom det litt mere effekt :)
Hihi..."alt" hjelper :D

@lpher

#90324  av pmg

ja da, hjelper mye det tror jeg. I følge bremse papiret skal det vist være en forskjell på nesten 160hk :wink: :wink: :wink: