TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Djul ?

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #90530  av Remi

har dokker lest det her? : http://www.dagbladet.no/dinside/2005/02/22/424142.html

kansje slutt på og brenne gummi no ? :?

#90537  av GT_rider

Føler på meg at det komer til å koste minst det dobble av ett vanlig dekk når det kommer i produksjon.
Og så stygt det var da mann!! Holder meg til vanlig felg med litt gummi rundt enn så lenge

#90551  av kaimagne

Jøss... Morsomt med nyvinninger. Men det kommer nok til å koste ja, og jeg tror ikke det der blir noe særlig å kjøre fort på bane med. Vil nok føles mer som en båt enn bil, skulle jeg tro...

Men det STORE spørsmålet er jo: Hvilke felger er det djulet plassert på? Sånn bortsett fra selve navet ligner det fælt på TSW Hockenheim, men det er jo gått ut av produksjon...

Kai Magne

#90653  av Qee

er faktisk en veldig bra nyvinning, for oss som også liker og kjøre litt offroad så virker det utrolig spennende.. liker det jeg ser, men ikke utsende :lol:

#90662  av Azrael

Utseende er jo helt for j.....! Men det er sikkert ikke dumt for de som liker offroad. Men jeg kommer nok til å leve med en punktering eller to på MR2`n for sånne skal ikke på den.
MKen selve idéen tror jeg ikke er så dårlig.

#119550  av 2fastgt4

kona mi liker sånne hjul.hunn har alerede bestilt :D

235/05-20.

man får dem i forkjelige design.kjøpte en prototype med kontrakt om å loggføre alle turer.fikk selfølgelig en spesiel gps som loggfører hvor jeg kjører og hvor mange G dekket utsettes for.Betalte det samme som for vanlige hjul med dekk.Kravet var logginga og vanlig kjøring + banekjøring.

Helt utrolig at kona mi klarte å dra iland denne avtalen.

blir møte med biltilsynet på tirsdag for å få det i vognkortet.