Sikkert ingen som bryr seg så fælt.. men Nå er det så godt som avgjort
Automotor.no sin banebil blir en AE86.. (ta ordet "blir" med en klype salt)
Planen er selvsagt å ribbe bilen helt, inn med et bur, 2 stoler, fikse understellet og bytte motor..
og selvsagt få den til å utvendig se ut som den hører hjemme på banen..
dvs Orginal TRD "styling" (no cheep shitt)
Planen er å få den til å se noe på linje som dette

DVS selvsagt med andre farger
men med samme "styling"
etter å ha sjekka TRD sin side fant jeg ut at det kostet 35.000Nok fra de..
dvs alt sammen inkludert Acryl Vinduer (alle vinduer utenom frontruta)
selvsagt finnes det andre som ikke krever så mye for .. deler som er .. så og si like gode
Budsjettet er på beskjedene 100.000 og bilen skal ikke regges..
Nå står hovedsaklig valget av motor.. enten blir det en 4A-GZE eller en 4A-GE 20v..
og det viktigeste.. nemlig Understell..
jeg skal holde dere oppdatert..
Automotor.no sin banebil blir en AE86.. (ta ordet "blir" med en klype salt)
Planen er selvsagt å ribbe bilen helt, inn med et bur, 2 stoler, fikse understellet og bytte motor..
og selvsagt få den til å utvendig se ut som den hører hjemme på banen..
dvs Orginal TRD "styling" (no cheep shitt)
Planen er å få den til å se noe på linje som dette

DVS selvsagt med andre farger

etter å ha sjekka TRD sin side fant jeg ut at det kostet 35.000Nok fra de..
dvs alt sammen inkludert Acryl Vinduer (alle vinduer utenom frontruta)
selvsagt finnes det andre som ikke krever så mye for .. deler som er .. så og si like gode

Budsjettet er på beskjedene 100.000 og bilen skal ikke regges..
Nå står hovedsaklig valget av motor.. enten blir det en 4A-GZE eller en 4A-GE 20v..
og det viktigeste.. nemlig Understell..
jeg skal holde dere oppdatert..
NÃ¥ endelig eier av en Lexus IS200