TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Orginal toyota styling til celica mk6

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #92673  av karaba

Jeg kunne ønske litt diskre styling til min celica MK6 1.8, sideskjørt og frontleppe. Finnes det orginal styling fra toyota og hva er isåfall prisen på dette?

Jeg er nemlig ute etter noe med perfekt passform slik at jeg slipper å bruke masse tid på å få det pent. Setter nok bort jobben uansett, men verksteds timer er jo også dyre
:shock:.

#92692  av celicat23

Jeg har sett bilder av ett veldig diskre skjørte sett (front, sider, hekk) fra TRD til celica mk6 - men klarte desverre ikke finne det igjen nå. Men det finnes ivertfall :)
 #92882  av MR_T

karaba skrev:Jeg kunne ønske litt diskre styling til min celica MK6 1.8, sideskjørt og frontleppe. Finnes det orginal styling fra toyota og hva er isåfall prisen på dette?
Orginale Toyota sideskjørt koster ca 3000,-

T.R

#92937  av celicat23

Fant ett dårlig bilde av kit'et jeg tenkte på. Bare ett diskre lite stykke limt nederst på siden av fronten, sideskjørt, så der det noe veldig likt det som sitter på fronten som er til bakfangeren. Veldig pent.
Vedlegg
celica.jpg
celica.jpg (16.4 kiB) Vist 2519 ganger

#92943  av GT_rider

Kan ikke si meg enig. Menmen....hver sin smak..

#92953  av CelicaGT

Her er bilde av gamlebilen med orginalesideskjørt fra toyota.
Vedlegg
felger2.JPG
felger2.JPG (379.4 kiB) Vist 1892 ganger

#92973  av karaba

Jeg får spare til et sånn sidekjørt. Personlig synes jeg det så veldig bra ut 8)

#96887  av CelicaDeath

celicat23 skrev:Fant ett dårlig bilde av kit'et jeg tenkte på. Bare ett diskre lite stykke limt nederst på siden av fronten, sideskjørt, så der det noe veldig likt det som sitter på fronten som er til bakfangeren. Veldig pent.
Likte den jeg da ;)

Er selv intr i noe sånt :) Mye koster det ca?