TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva er best til festing av Grill-netting? Og noen andre spm.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #95104  av Zepticon

Hei...
Holder på med litt custom modding på bilen og lurte på hva som er best til å feste Grillneting på bilen med?
Prøvde med araldit men det var ikke holdbart i lengden da det ikke tålte kulde spesielt bra.

Åsså lurte jeg på hva jeg kunne bruke til å lime støtfangeren med. Har vært bortie noen snøskavler så den er sprukken nederst med ene tåkelyset. Alt jeg vet er at den er laget i plastikk. Hvilken plastikk det er er jeg ikke sikker på. Planen var å legge litt lim i kantene som er skadet og å legge noe bakom som forsterkning.

Har også fått noen parkeringsriper på siden av bilen. Hvordan skal jeg gå frem for å fjene disse. Den vises ganske bra og er ca 7x1,5 cm der lakken er skadet. Hvordan kan jeg best utbedre denne?
Parkeringsbulker er det også. Hele bakdøren har en bulk som er omentrent 5cm brei og i hele dørens lengde. Lakken er ikke skadet, så jeg håpet denne kunne ordnes ved å bøye den ut fra innsiden av døren. Noen synspunkter?

Så håper jeg folk kan hjelpe meg selv om jeg ikke har Toyota :roll: . Muttern har Toyota om det er noen hjelp, + at Supra er drømmebilen over alle.

Har desverre ikke bilder av bilen, men skal prøve å få ordnet noen.

#95127  av lexusmann

Prøv med blank sika flex, det holder det meste....

#95157  av Zepticon

Blank sika flex... skal prøve det..! Hvordan er det å bruke på små overflater da?

#95165  av Christian

Tec 7 er også et meget godt alternativ, kanskje bedre. Limer vanvittig godt :)

#95215  av Zepticon

Bilder av skadene:
Vedlegg
Fronten
Fronten
kl.jpg (38.73 kiB) Vist 721 ganger
Døra
Døra
hj.jpg (32.99 kiB) Vist 731 ganger

#95219  av GT_rider

til limingen anbefaler jeg på det varmeste tec7

#105582  av Gjertsen

Tec 7 er desidert det beste limet du får tak i. GLEM ALT annet...
Tec 7 får du i flere forskjellige farger! Hvordan det er å f.eks lakke over, er vel ett annet spm.
men for å feste "grill netting" så kan jeg anbefalle deg Tec 7.
Holder å pungt feste det, og holde det inntill i 2 min + også la det ligge. ( beste er om det ligger horisontalt sånn at det ikke "sklir"

Hepp

#105743  av Raze_r

hvis du bruker tec7 og venter et par dager til det blir HELT tørt og hardt, så kan du lakke det.... men må være hardt,hvis ikke så sprekker det opp igjen

#105752  av karaba

FÃ¥r man tak i Tec7 hos bilrekvisitabutikker?

#106288  av Raze_r

kan kjøpe tec7 hos bygger`n.... maxbo osv har sikkert tec7 de også....

#130212  av vÃ¥gen

TEC 7 er det sykeste..! helt rått.! limer alt!
selges på de fleste bilrekvisita.! :D