TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pre Season shakedown

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #96216  av jan-erik

FSR skrev:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=69494
Skal prøve å stille hvis det passer.

Kjempefint om du får med noen med erfaring fra racing som kan fungere som instruktører. I såtilfelle vil jeg råde alle som skal til ACR og Sommertreffet å bli med på litt kjøretrening her. Utrolig hvor mye det er å hente på riktig sporvalg, sitte stilling i bilen og kjøreteknikk.

#97716  av Morten

Oj, må prøve å få med meg det hvis en av bilene er i god nok stand når dagen nærmer seg :D

#97767  av jan-erik

Morten skrev:Oj, må prøve å få med meg det hvis en av bilene er i god nok stand når dagen nærmer seg :D
Det syns jeg du skulle Morten. Jeg kommer iallfall. Har allerede booket time tidligere samme dag for service på Porsche'n hos Auto Tuning i Råde som ligger like i nærheten av Rudskogen.

#97774  av Morten

jan-erik skrev:Det syns jeg du skulle Morten. Jeg kommer iallfall. Har allerede booket time tidligere samme dag for service på Porsche'n hos Auto Tuning i Råde som ligger like i nærheten av Rudskogen.
Blir nok Rolla'n isåfall, muligens med en svart skjerm og ujustert understell :roll: :oops: Må se hva jeg klarer å stable på beina av hjul, er redd jeg må kjøre forskjellige felger foran og bak for i det hele tatt ha 4 stk. å ha sommerdekk på...

Satser forresten på å rekke et kjapt olje, olje-filter og bremseveske bytte i morra tidlig slik at jeg kan ta meg en tur på Reve på piggfrie vinterdekk! :mrgreen:

Gidder du holde meg oppdatert hvis du hører noen nærmere dato?

#97822  av jan-erik

Morten skrev:
jan-erik skrev:Det syns jeg du skulle Morten. Jeg kommer iallfall. Har allerede booket time tidligere samme dag for service på Porsche'n hos Auto Tuning i Råde som ligger like i nærheten av Rudskogen.
Blir nok Rolla'n isåfall, muligens med en svart skjerm og ujustert understell :roll: :oops: Må se hva jeg klarer å stable på beina av hjul, er redd jeg må kjøre forskjellige felger foran og bak for i det hele tatt ha 4 stk. å ha sommerdekk på...

Satser forresten på å rekke et kjapt olje, olje-filter og bremseveske bytte i morra tidlig slik at jeg kan ta meg en tur på Reve på piggfrie vinterdekk! :mrgreen:

Gidder du holde meg oppdatert hvis du hører noen nærmere dato?
Datoen blir 14.4. Se denne linken: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=695277

Ellers så er det vel ingen som bryr seg om en svart skjerm... med unntak av de som ser på TV da. :lol: :lol:

#97866  av Elzin

hadde vært kjekt å kjørt der. men jeg sliter med å få me kompiser :/

#98046  av Morten

Elzin skrev:hadde vært kjekt å kjørt der. men jeg sliter med å få me kompiser :/
Trenger vel ikke kompiser for å kjøre bil???

Jan Erik: helt enig, det viktigste er at bilen er i god nok stand til å kjøre, ikke fargen på delene den er satt sammen av :mrgreen:
Skal sjekke med jobben om jeg kan ta fri 14 + 15. GÃ¥r det bra hiver jeg meg med! :twisted:

#98504  av Morten

Da er jeg påmeldt og har betalt. ...da gjenstår det "bare" å bli noenlunde ferdig med bilen... :mrgreen:

#98519  av Neemi

Den som hadde hatt penger :cry:

#100989  av Neemi

Treffet ble kjempebra og jeg storkoste meg.
Fant igjen Jan Erik og Morten herfra som kjørte begge to.
GT4 CS fikk testet bilen sin og jeg og Kai Magne var med som tilskuere/tidtagere/passasjerer.

En stor takk til Morten for turen i lille gul.....var kjempemorro!

Satser på at du legger ut litt bilder Kai Magne??
En liten smakebit på noen bilder jeg fant andre steder.

Morten
http://temp.durnk.org/rudskogen2005-04-14/IMG_0854.JPG

Jan Erik
http://temp.durnk.org/rudskogen2005-04-14/IMG_0864.JPG

#100997  av Johnny_Bravo

Morten skrev:Da er jeg påmeldt og har betalt. ...da gjenstår det "bare" å bli noenlunde ferdig med bilen... :mrgreen:
Hvor mye koster det å være med?

#101007  av Neemi

Tror det var 650,- for de som var forhåndspåmeldte og de som er med i norske drifteklubben (husker ikke korrekt navn på de jeg).
For de som kom uten å være påmeldt og skulle kjøre så var det 800,- og for tilskuere var det 50,-

Prisene varierer etter hvem som arrangerer.

#101055  av GT4 CS

Var så ubeskrivelig gøy og kjøre på bane med celican :D Men det går hardt utover dekka på disse bilene hehe.

#101066  av jan-erik

Var veldig vellykket dette, og traff jo så mange hyggelige TS-OGN folk. Har litt film, så skal prøve å få redigert dette i løpet av helga og lagt det på media serveren.

Litt vemodig å ikke kjøre Toyota på første banekjøringa i år, men Porsche'n gikk veldig greit den.... Det gjorde bilen til Morten også, og selv med kjøring på 0,8 bar ladetrykk dro det noe jævlig.

Ellers syns jeg GT4 CS kjørte veldig veldig bra på sin første banekjøring. Regner vel også å se Neemi på en banekjøring så snart bilen er ferdig lakka.