TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dele Nr til GT4 CS Panser

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #97216  av Tor

Har en "kompis" av meg som jeg kjenner via MSN, han får ikke regga seg på forumet. Han trenger dele nr til panseret til en GT4 CS. Noen som har?

#97241  av kennethx

FÃ¥r ikke regget seg? Hva er problemet liksom?

#97260  av CelicaTurbo

Det er ihvertfall to feil som går igjen:

1: folk registrerer seg på forsiden, ignorerer den informasjonen som står der om hvor man registrerer seg for diskusjonsforumet.

2: folk skriver inn feil epost når dem registrerer seg, ubevist eller bevist, og mottar dermed aldri aktiveringseposten som dem trenger for å logge inn.

Uansett så kan ikke jeg hjelpe med mindre dem tar kontakt ;)
 #97297  av 2fast4u

Tor skrev:Har en "kompis" av meg som jeg kjenner via MSN, han får ikke regga seg på forumet. Han trenger dele nr til panseret til en GT4 CS. Noen som har?
CS panser : 53301-20400 . En på lager i Drammen

GT4 før Sainz-modellen (>8/91): 53301-20350. også på lager i Drammen.
GT4 etter Sainz-modellen (2/92>): 53301-20440. denne er også på lager i Drammen, og det er faktisk bare Norge som har denne igjen (produksjon innstilt)

:wink:

#97323  av ScadamiCa

Hvor mye koster ett slikt panser?

#97339  av Tor

kennethx skrev:FÃ¥r ikke regget seg? Hva er problemet liksom?
Har ikke peiling, spurte ikke så nøye ang dette. Kjenner han egentelig ikke. Han bare hadde en del spm ang Carlos Sainz styling av en normal 2.0 Celica :)

#97340  av Tor

ScadamiCa skrev:Hvor mye koster ett slikt panser?
Lurer jeg også på :) Har ikke aning.

#97345  av CelicaTurbo

Ser at Fensport selger den for over 5000,- (før man legger på moms og frakt) og det er vel liten grunn til å tro at Toyota i Norge er billigere enn dette ihvertfall, så kommer lakkering i tillegg.. Frontfangeren koster ikke så ille da, men det er jo bare plast.. :)

#97349  av Tor

Fronten koster ikke så mye som 3000 kr engang mener jeg og huske da "celica96" bestilte ny CS fanger til Gt4en hannes. Panser er stål ja, tenkte jeg ikke over :)

DYRT

#97352  av 2fast4u

Du får dette panseret for rundt 4.000.- og dette er med mva og fraktfritt levert til nermeste Toyota forhandler.
Mye penger å spare i forhold til Fensport ser det ut som.

#97395  av CelicaTurbo

jøss, ganske fint pris det ja.. :) Hadde jeg hatt penger så hadde nok ikke Drammen hatt noe panser på lager lengre nå ;)

#97417  av funkes

Fronten tror jeg at jeg betalte 1700,-. Husker ikke hvor mye rabatt jeg fikk da, men det var ikke all verden iallfall.

#97433  av ScadamiCa

Passer ett slikt cs panser på min gti?

#100851  av Rømmling

2 FAST 4U skrev:Du får dette panseret for rundt 4.000.- og dette er med mva og fraktfritt levert til nermeste Toyota forhandler.
Mye penger å spare i forhold til Fensport ser det ut som.

OG til CelicaTurbo

Ja det var meg som lurte på det i første omgang og je har ring og hørt litt
ja det stemmer at CS panseret koster 4000kr hos toyota og det ligger et i drammen og 3stk tror det var i bukgaria er ikke helt sikker på det men det fantes bare igjen 4 stk i verden (det var det de fant ut på toyota der je spurte) men vis det panseret Fensport førte hadde scoop og alt er det biligere for det man får tak i hos toyota. Jeg ringte drammen og jeg trenkte også scoop og div andre ting

[/quote]

#100868  av Rømmling

Men jeg vet ikke om je ha rå til å kjøpe panser og scoop
men er det noen her som har satt på scoop på vanlig 2.0GTi
og hvor vanskelig er det. Og hvor pent blir resultatet vis man er nøye og bruker litt tid.