Måtte bare finne ut av det her, så tok av frontfangeren min for og se hva som måtte gjøres for og kobble på systemet, var enklere en jeg regnet med.
Det som er enkleste måten og løse dette på er og kobble om slangene på ventilen slik den er justert orginalt. Du setter enkelt og greit den slangen som går til dysene der den slangen som går til lyktespylerne sto og omvendt. Lyktespylerne bruker man jo sjelden uansett, og skulle de krangle på eu kontroll så er et kjapt gjort og kobble om igjen, bare ta av fangeren det. Har ikke fått sjekket om det hjelper enda da det ikke har vært så varmt ute enda, men regner med det hjelper litt på varme dager. Man får vel 1hk ekstra pr grad kaldere innsugsluft ble jeg fortalt. Bruker jo bare spylerveske i tanken min, får satse på det ikke tar fyr hehe, men nå er jo ikke spylerveske så lett antennelig da
Det som er enkleste måten og løse dette på er og kobble om slangene på ventilen slik den er justert orginalt. Du setter enkelt og greit den slangen som går til dysene der den slangen som går til lyktespylerne sto og omvendt. Lyktespylerne bruker man jo sjelden uansett, og skulle de krangle på eu kontroll så er et kjapt gjort og kobble om igjen, bare ta av fangeren det. Har ikke fått sjekket om det hjelper enda da det ikke har vært så varmt ute enda, men regner med det hjelper litt på varme dager. Man får vel 1hk ekstra pr grad kaldere innsugsluft ble jeg fortalt. Bruker jo bare spylerveske i tanken min, får satse på det ikke tar fyr hehe, men nå er jo ikke spylerveske så lett antennelig da

Vedlegg
BILDERRR 066.jpg (49.19 kiB) Vist 1449 ganger
BILDERRR 075.jpg (24.12 kiB) Vist 1449 ganger
BILDERRR 062.jpg (60.56 kiB) Vist 1449 ganger
91 auda 90 quattro 20v
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000