TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Streetmeet i Trondheim søndag 10.April

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #98859  av croco-Frod

Søndag 10.April klokka 14.00!! :P

På gamletomta til Møller bil på Ladesletta/Haakon VII gate.

Håper på mange fremmøtte!

#98897  av chris

Spre det på alle forum nå da.. ikke bare på dette liksom :)

#98943  av CelicaTurbo

tror kanskje croco tok det litt vel seriøst og kopierte opp posten til 5 andre området på dette forumet istedenfor å poste på andre forum. Med henvisning til punkt 5 i reglene (http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?p=98709) ble alle 5 postene slettet mens denne som var skrevet korrekt under Treff/møter får stå. Croco ble vel tatt av ilden og misforstod kanskje hva Chris skrev (eller kanskje tilogmed det var denne kopieringen Chris mente?), men, det er jo naturlig at vi ikke kan la folk poste kopier av alle slike annonseringer overalt rundt i forumet. Om alle skulle ha gjort slikt hadde ingen giddet å lese forumet i det hele tatt når treff-delen var full av salgsannonser eller morroposter og eller teknisk-delen druknet i videoer og enda flere salgsannonser :roll:

Men men, satser på at dette tilfellet bare var en misforståelse så "no hard feelings" ;) Lykke til med treffet i Trondheim :)

#98975  av chris

hehe, jeg mente såklart ikke andre deler av DETTE forumet.. er da ikke helt tett i nøtta heller :P Jeg burde vel tatt det som en liten fornærmelse at jeg, poster nr1 her, ikke skulle vite bedre :P fy deg celicaturbo :P hehe :D

seriously: nei, sikta til andre forum.. bilforumet.net, club-honda, 200sx-ogn, merceklubben, volvoklubben, vag-klubbene, osv osv osv. :) Jeg orker ikke engasjere meg.. er syk :/

-edit-

saken er det, at hvis det ikke blir spredt på andre forum, er det ikke en sjel som møter opp.. og da blir det et ganske ensomt treff.

#99054  av cameleon

chris skrev:hehe, jeg mente såklart ikke andre deler av DETTE forumet.. er da ikke helt tett i nøtta heller :P Jeg burde vel tatt det som en liten fornærmelse at jeg, poster nr1 her, ikke skulle vite bedre :P fy deg celicaturbo :P hehe :D

seriously: nei, sikta til andre forum.. bilforumet.net, club-honda, 200sx-ogn, merceklubben, volvoklubben, vag-klubbene, osv osv osv. :) Jeg orker ikke engasjere meg.. er syk :/

-edit-

saken er det, at hvis det ikke blir spredt på andre forum, er det ikke en sjel som møter opp.. og da blir det et ganske ensomt treff.
hihihihi :lol: :lol: :lol:

#99134  av supratt

I,ll be there, om jeg er tilbake fra Bjerkesprinten (Rally) i Oslo da. :?
Meldt finvær og til søndag, så d kan bli bra d der....

#99170  av Levia

Eg kjem... Sannsynligvis.

Posta på bilforumet.net jeg nå

Christian...

#99179  av croco-Frod

Vel, missoppfattet den første meldinga fra Chris en smule... :oops:

Men Burde være mulig for andre å annonsere dette treffet på andre forum oxo, uten at en person skal være nødt til det.

Satser på finvær på søndag, og at noen gidder å komme!

#99220  av chris

croco-frod, hvis du editerer første posten din og skriver dato i topic'en, så er det kanskje flere som legger merke til det :)

#99559  av @lpher

nlight skrev:
Det er jo Onsdag den 13. :
Jæskla godt poeng! :D :D

Fatter ikke åssen jeg fikk til den :D

#99583  av KK-ma70

@lpher skrev:
nlight skrev:
Det er jo Onsdag den 13. :
Jæskla godt poeng! :D :D

Fatter ikke åssen jeg fikk til den :D
Har ikke rusen gått ut etter at du dro supra`n ut på gresset og inn i gjerdet? :D