TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supravinge

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #98999  av CelicaDeath

Det var en post oppe om dette, der var det FLERE som var intr.

mulig å funnet noe ut om dette? Er VELDIG intr i dette! Er virkelig kåt på den :D

pris, noe skikkelig. hvor det skal bestilles fra....osv osv....

Seriøs post...ikke fuck den opp.

Er det noe problem å få den til å passe til min GT?

#99045  av memo

vet ikke hvilken celica du har, men om du har en ST182, så må du jo fjerne originalvingen først, og denne er skrudd fast i både bakluke samt sideskjermer/tak bake... og du må spakle/omlakkere osv for å få det til å se bra ut...

#99103  av CelicaDeath

Jeg 94 GT :)

#99106  av kennethx

CelicaDeath skrev:Jeg 94 GT :)
Fant vi ikke ut at du har en mk5?

EDIT: nei det var vel paulsen det :oops:

#99119  av CelicaDeath

har mk6 :)

#99370  av MR_T

CelicaDeath skrev:har mk6 :)
Slik en, satt på supravinga mi igår, mangler bare å koble bremselyset, vingen er fra Wingswest og var meget bra passform (måtte bare strekkes litt :)) (mobilkamerabilde, skal ta noen bedre, legges under styling)

http://www.wingswest.com/products_detai ... =1&id=1120
Vedlegg
celica m vinge.jpg
celica m vinge.jpg (115.8 kiB) Vist 321 ganger

#99916  av CelicaDeath

helt rått, hvor mye kostet den, akkurat sånn jeg vil ha :) kunne du pm meg med full pris etter lakkering osv osv?

#99966  av Tor

memo skrev:vet ikke hvilken celica du har, men om du har en ST182, så må du jo fjerne originalvingen først, og denne er skrudd fast i både bakluke samt sideskjermer/tak bake... og du må spakle/omlakkere osv for å få det til å se bra ut...
Stemmer ikke helt det du sier. Greit nok at vingen er skrudd i bagasjelokket og i karroseriet på sidene. Men du trenger da ikke fjerne denne for og sette på en vinge. fensport selger en vinge type Supra som du setter oppå den orginale. Blir faktisk meget pent. Vet at det er flere som selger slike typer vinger til St185.

#102540  av Kaizern

Vinge oppå en vinge kan da umulig bli pent? :roll:

#102547  av ErikG

Vinge oppå en vinge kan da umulig bli pent?
Helt enig der ja. Derfor min er borte. Sitter i 16 skruer om jeg ikke tar feil. Veldig tynne plater så sveisngen bør gjøres av noen med peiling. Slår seg veldig fort.

#102548  av memo

agreed. vinge oppå en annen vinge ser teit ut. veldig teit.

#103778  av Tor

celica_st205 skrev:Hvis du har originalvinge så er det vel muli å kjøpe på sånne blokker, så ser den lik GT4 modellen ut
https://www.andysaustosport.com/images/ ... w_wing.jpg
Det jeg prøver og fortelle jo, men alle sier at det ikke blir noe pent :(

#103923  av celica_st205

Tor skrev:
celica_st205 skrev:Hvis du har originalvinge så er det vel muli å kjøpe på sånne blokker, så ser den lik GT4 modellen ut
https://www.andysaustosport.com/images/ ... w_wing.jpg
Det jeg prøver og fortelle jo, men alle sier at det ikke blir noe pent :(
De andre har ikje peil :lol: