TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vindusviskere

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #99208  av Dice

Noen som har skiftet det på sin Supra eller?

Gikk i god tro til Biltema ( :oops: ), og der hadde de erstatningsviskere for MKIII, men de funket jo ikke. Ble en smule irritert når jeg forstod at min mekaniske forståelse møtte meg i døren fordi jeg ikke klarte å bytte vidusviskere en gang :cry: .

Søkte litt på det amerikanske forumet, og fant ut at det ikke bare var jeg som lurte på hvordan dette skulle gjøres :)

Må man kjøpe Toyota ($$$) viskere eller??
 #99209  av @lpher

Dice skrev: Må man kjøpe Toyota ($$$) viskere eller??
Tja....nå synes ikke jeg 39,50 eller hva det nå var pr. blad, hos din lokale Toyota forhandler, er så rasende dyrt jeg da :D
 #99210  av Dice

@lpher skrev:
Dice skrev: Må man kjøpe Toyota ($$$) viskere eller??
Tja....nå synes ikke jeg 39,50 eller hva det nå var pr. blad, hos din lokale Toyota forhandler, er så rasende dyrt jeg da :D
He He, kanskje ikke det nei. Men jeg tenkte på selve viskerne også, fordi mine begynner å bli slitt og lakk har flasset av, osv.
 #99237  av @lpher

Dice skrev: He He, kanskje ikke det nei. Men jeg tenkte på selve viskerne også, fordi mine begynner å bli slitt og lakk har flasset av, osv.
Ahh..oki...men uansett så vil jeg tro det blir billigere i lengden å benytte de originale...fordi man kan skifte selve bladene :)

#99269  av Turbotrille

Jeg har byttet ja, men mine var skrudd fast på armen, byttet ikke bare gummi.
Sånn bortsett fra at skruene var veldig fast så gikk det greit. :)

#99303  av Dice

Turbotrille skrev:Jeg har byttet ja, men mine var skrudd fast på armen, byttet ikke bare gummi.
Samme som meg. Hvor kjøpte du de nye viskerne da? Og hva kostet det?

#99390  av tojo

Kjøpte viskerne til min på Statoil :wink: kostet ca300. for begge.
Di fleste bilrekvesita butikker + bensinstasjoner har viskere som passer på orginal "visker"armen..

#99451  av Turbotrille

Dice skrev:
Turbotrille skrev:Jeg har byttet ja, men mine var skrudd fast på armen, byttet ikke bare gummi.
Samme som meg. Hvor kjøpte du de nye viskerne da? Og hva kostet det?
Kjøpte originale hos Toyota butikken som ligger ca 50m luftlinje fra meg. :)
Kan liksom se ned på Toyota fra stuen. :D

#99708  av 2fast4u

tojo skrev:Kjøpte viskerne til min på Statoil :wink: kostet ca300. for begge.
Di fleste bilrekvesita butikker + bensinstasjoner har viskere som passer på orginal "visker"armen..
Hmm... ikke for å være ekkel, men - du hadde faktisk spart 100.- hvis du hadde kjøpt disse to hos Toyota.

MÃ¥tte bare si det :)

:wink:

#99710  av tojo

2 FAST 4U skrev:
tojo skrev:Kjøpte viskerne til min på Statoil :wink: kostet ca300. for begge.
Hmm... ikke for å være ekkel, men - du hadde faktisk spart 100.- hvis du hadde kjøpt disse to hos Toyota.

MÃ¥tte bare si det :)

:wink:
Bilde Skal aldrig gjenta denne tabben...Jeg sier bare Statoil Bilde haha. Dette er nok engang bevis på at Toyota er #1 Bilde