Har vært på en liten innkjøps runde i dag av eksos deler. Skal sveise om fra midten av bilen og bak for at jeg vil ha litt mere lyd og en 4,5" endestuss. Er bare et prøveprosjekt da. Handla 2,5" Simons rustfrie rør samt en kardangbøy og litt sånn små ting.
Men da jeg kom i kassa sa han kisen som jeg handla med at om jeg skulle bygge 2,5" fra midten av bilen kunne jeg ikke bare fjerne den lydpotta som er under baksete omentrent. Dette pga at turboen ville få for lite motstand og jeg kunne få turbo havari. Han sa også at turboen ville aldrig stoppe og snurre om jeg ikke sveisa inn en lydpotte der også. Har han kisen peiling eller kan jeg bare droppe den nest bakerste lyddemperen? Vil jo ha litt mere lyd
Håper folk skjønner hvor den lydpotta befinner seg.
Noen som har innspill her? Trodde at det var best med mest mulig fri flyt fra turbo og bak.
Bilder av eksos delene kommer i morgen.
Men da jeg kom i kassa sa han kisen som jeg handla med at om jeg skulle bygge 2,5" fra midten av bilen kunne jeg ikke bare fjerne den lydpotta som er under baksete omentrent. Dette pga at turboen ville få for lite motstand og jeg kunne få turbo havari. Han sa også at turboen ville aldrig stoppe og snurre om jeg ikke sveisa inn en lydpotte der også. Har han kisen peiling eller kan jeg bare droppe den nest bakerste lyddemperen? Vil jo ha litt mere lyd

Håper folk skjønner hvor den lydpotta befinner seg.
Noen som har innspill her? Trodde at det var best med mest mulig fri flyt fra turbo og bak.
Bilder av eksos delene kommer i morgen.
X-Toyota Celica Carlos Sainz Limited Edition 3391-5000
X Mitsubishi Pajero 2.5TD 1985 Mod
X Volvo 240 1989 2,3 Injection
Opel Vectra 4x4 2.0I 1992
Opel Vectra 2.0 I 1993
Er på jakt etter ny Carlos Sainz nå
X Mitsubishi Pajero 2.5TD 1985 Mod
X Volvo 240 1989 2,3 Injection
Opel Vectra 4x4 2.0I 1992
Opel Vectra 2.0 I 1993
Er på jakt etter ny Carlos Sainz nå